No passegis.

Un relat de: onatge

No passegis.



No passegis per la vida, ni molt
de pressa ni massa a poc a poc.
No cerquis dreceres per guanyar temps,
mai no en tindràs prou.
Asseu-te al banc de la vida
i deixa't amarar, respira i viu.




onatge

Comentaris

  • Breu i bo[Ofensiu]
    Unaquimera | 07-05-2007 | Valoració: 10

    Què senzill que sembla el teu poema i en canvi, quin problema més delicat conté!
    Em refereixo a la dificultat de trobar el punt just en l'avenç, la mida del pas precís per no precipitar-se ni quedar enrere, l'equilibri entre la contemplació i l'acció.

    Certament, mai no es té prou, de temps! El que tenim són companyies o en solituds, paisatges encalmats o agitats, paratges interiors o exteriors a visitar, trajectes per recórrer o per evitar, llibres per llegir, cançons per escoltar, versos per gaudir... però temps... ai! com es posseeix un concepte tan efímer? precisament, vivint-lo, tal com tu dius!

    T'envio una abraçada amarada d'afecte,
    Unaquimera

l´Autor

Foto de perfil de onatge

onatge

462 Relats

846 Comentaris

395312 Lectures

Valoració de l'autor: 9.83

Biografia:
Sóc nascut mortal amb data de caducitat, però mentre tant navego a rem per la vida i estimo i sóc feliç, no ho digueu a ningú em prendrien per boig...
Escriure és com respirar, aigua per la set, és el far que sempre em duu a la meva platja...
Abans el meu cos no sigui un eco de foc i cendra... VISC.


No ajornis el viure. Viu i estima en grandesa i en profunditat. Estimar no té sinònim.


(la data de publicació dels poemes no es correspont amb la que foren escrits)

GRÀCIES PELS VOSTRES COMENTARIS. EL GUST ÉS MEU I LA PACIÈNCIA ÉS VOSTRA.

Per al que convingui, no mossego.

onatge@gmail.com

onatges.blogspot.com