NITS SOLITÀRIES

Un relat de: Llopicèrvol
La Sònia feia dies que no podia dormir bé. Un rau-rau li voltava pel cap i l’ estómac cada vegada que l'engolien els llençols. Coneixia la solitud, haver de dormir sola era un fet consumat per a ella des de feia anys, però tenia la sensació que l'ambient de l'habitació prenia un aire dens cada capvespre des de feia dies. Aquella nit va tancar els ulls, ansiosa per agafar el son. Va inspirar fort i va expulsar tot l'aire dels pulmons. Un silenci inquietant va envoltar el llit i va apoderar-se de tot el dormitori. Només se sentia el tic-tac del despertador marcant els segons compulsivament. A la Sònia la calmava, aquell rellotge era la seva cançó de bressol. Continuava respirant i expirant profund amb la companyia del tic-tac mecànic, els ulls se li van començar a tancar, la ment a asserenar, quan de sobte un gèlid i putrefacte alè se li va colar pel clatell arrissant tots els cabells del seu cos.

Comentaris

  • Estar sol[Ofensiu]
    Prou bé | 22-01-2022 | Valoració: 10

    Suposo que potser t'ho veus a venir encara que no reconeguts el senyal. Un bon relat, un bon microrelat. Amb poc has dit molt i molt ben dit.
    Sort
    Amb total cordialitat

  • Un bon micro-relat[Ofensiu]
    Atlantis | 22-01-2022

    Això potser és el que fa por de viure sol, que t'atrapi la mort sense ningú.

l´Autor

Llopicèrvol

4 Relats

6 Comentaris

879 Lectures

Valoració de l'autor: 5.00