Nits de nostàlgia

Un relat de: TITÀNIA

És divendres per la nit, recorda molts anys enrere quan això volia dir marxar de la sorollosa i esgotadora ciutat per anar a prop del mar, assaborir el ritme pausat d'una població, els colors, les olors, el parlar, l'aire fresc, la salabror, els espais on havia crescut. Ara el divendres és un dia més de monotonia, on la soledat i la nostàlgia s'accentuen acompanyades de l'opressió per una vida no desitjada, de la que només en voldria fugir.

Comentaris

  • Continuació...[Ofensiu]
    onatge | 29-03-2009

    Feia temps que no llegia res teu.
    La nostàlgia és na bona companya, malgrat això, no li podem dedicar tot l'amor...

    He visitat sovint el teu bloc, i molta gent et deu donar consells, van barats i tothom en dóna, però només tu coneixes el teu clima, la teva birsa, la teva lluna interior...

    Ets llire de tot i de tothom, però cal posar els peus a terra i sortir per la porta que dóna pas a la vida i al món...

    No em vull fer més pesat.

    Salut.
    onatge

  • Hola TITÀNIA.[Ofensiu]
    onatge | 29-03-2009 | Valoració: 10

    Feia temps q

l´Autor

Foto de perfil de TITÀNIA

TITÀNIA

112 Relats

149 Comentaris

82422 Lectures

Valoració de l'autor: 9.46

Biografia:
"Tots tenim un artista dins nostre, només hem de trobar la manera de deixar-lo sortir"

Sóc de la fornada del 73, Historiadora de l'Art i escriptora ocasional. Apassionada per la cultura en totes les seves expressions: l'art, la literatura, el cinema, el teatre.

Pseudònim: la Titània, personatge mitològic del "Somni d'una nit d'estiu" de W. Shakespeare, és la reina de les fades del bosc. Ambiciosa, enamoradissa i una mica llunàtica, li agrada estimar i que l'estimin.

Em podeu escriure a: eginec@gmail.com

I visitar el meu bloc: http://lembruix.blogspot.com

Ens llegim!