Ningú no ha plorat mai per nosaltres!

Un relat de: Barbagelata
Quan vaig pensar que la feina era acabada, vaig tallar l’amarra de la nau. Bon coneixedor de la muntanya lígur, en aquell port, em vaig dir ja llavors, m'havia fet mal. Només el temps em mostrà quant de mal m’hi vaig fer i, encara més, quant de mal ens hi vam fer. Avui fa molts anys d’aquell naufragi, però encara ningú no ha plorat mai per nosaltres!

Comentaris

  • I que n’és de dur l’oblit. [Ofensiu]
    Eloi Miró | 06-04-2013 | Valoració: 10

    Realment l’oblit de les persones és un dels sentiments més angoixants... a vegades ens sentim malament perquè sabem de quelcom que va passar fa molt anys, o no tants, i el més dur pot ser imaginar que les persones afectades no sàpiguen que mai ningú els ha recordat o els ha plorat. Un exemple el trobo en el tsunami del 2004. Nombroses víctimes d’una catàstrofe que tanta i tanta gent no n’ha sigut conscient del patiment que es va arribar a viure. (El més segur és que molta gent ho veiés per la televisió mentre sopés i digués: ostres pobre gent. Però ja està, res més, i realment les persones que ho van patir eren i són humans com nosaltres, i de la mateixa manera com els hi va passar a ells també ens podria haver passat a nosaltres... de fet no sabem el que el futur ens prepara)

    Gràcies pel teu petit relat perquè m’ha fet refleccionar.

    Salutacions

    Eloi