NADAL TEMPS D’ESPERANÇA

Un relat de: Antonio Mora Vergés
 El Nadal és per damunt de tot un temps d’esperança.

Esperem – amb tot el cor-  no la
reducció, sinó l’eliminació definitiva de les “ llistes de la mort “ de la Seguretat
Social

Esperem que no es facin realitat les previsions  d’augment de la fam i  la pobresa, amb que dia si, i dia també,  s’omplen la boca els Partits  “antidemocràtics”.

Esperem que els criminals russos, enviats a Ucraïna es revoltin contra el “
gran Genocida”, i que això comporti la fi de la guerra.

Esperem que els legítims desitjos de llibertat del poble català, i de la
resta de països que pateixen repressió, es puguin assolir.

Esperem que el bon Déu retorni la salut a totes les persones que pateixen.

Esperem que el bon Déu vetlli per la conservació d’aquest món que creava
per a  nosaltres , i per a la resta d’espècies
animals i vegetals com un Paradís Terrenal

Esperem que la Justícia s’imposi per arreu.

 

 

Comentaris

  • D'acord[Ofensiu]
    Prou bé | 08-11-2022

    D'acord en gairebé tot, però encara que jo també desitjo una millora en els temps d'espera que ofereix la sanitat catalana, dir "les llistes de la mort" ho trobo desmesurat i, només justificat si has viscut molt a tocar algun cas en què l 'espera hagi estat la causa directa d'una mort.
    Ara bé sí que estar a una o varies d'aquestes llistes provoca, quasi sempre, neguit i patiment tant físic com emocional, cosa que fa molt desitjable que no calgui esperar tant.
    I alguna cosa haurien de fer els qui gestionen la sanitat!
    Saps que hi ha moltes visites que no es fan cada dia perquè els pacients no acudeixen ni avisen que no hi aniran? I quan això passa no es pot omplir el buit amb un altre pacient... Una causa més i aquesta no és culpa dels gestors sanitaris.
    Comparteixo tots els altres motius d'esperança.
    Amb total cordialitat

  • Una bona esperança. [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 06-11-2022 | Valoració: 10

    És Déu el que ens acompanya per a fer un món millor, però l'home el que deu actuar per al bé de tot el món.
    Tens molta raó amb aquest relat, que Nadal és temps d'esperança.
    Completament d'acord amb tu.
    Cordialment.
    Gràcies per la teua opinió sobre el meu relat "El verger de les coses".

  • Encara que...[Ofensiu]
    llpages | 06-11-2022 | Valoració: 10

    moltes d'aquestes esperances estan més a les nostres mans que no a les del bon Déu, la intercessió del qual sempre és benvinguda, jo subscric tots i cadascun dels desitjos del text. Al cap i a la fi, creure en un objectiu és el primer pas per fer-lo realitat. Bon Nadal, Antonio Mora Vergés!

l´Autor

Foto de perfil de Antonio Mora Vergés

Antonio Mora Vergés

6907 Relats

1200 Comentaris

5407941 Lectures

Valoració de l'autor: 9.72

Biografia:
Antonio Mora Vergés, l'Argentera 1951, col·laborador del setmanari La Forja de Castellar del Vallès, Nova Tarrega, de Tàrrega , Diari de Sabadell, La Tosca de Moià, El Balcó de Montserrat de Vacarisses.
Editor del blog :
coneixercatalunya.blogspot.com ,
col·laborador de les pàgines web www.guimera.info, i els diàris digitals de : www.moianes.net
http://www.naciodigital.cat/manresainfo/
http://www.naciodigital.cat/llusanes/
http://www.naciodigital.cat/elripolles/
http://www.baixllobregatdigital.cat/
e.mail mora.a@guimera.info
e.mail amora@moianes.net
email guimera.mora@gmail.com