Minuts...

Un relat de: Atena_

Ahir em vaig despertar a mitja nit, no hi eres...

Vaig buscar-te per tot arreu, sabia que no hi series però la probabilitat de que hi fossis em mantenia estable... però no hi eres...

Vaig sortir a la terrassa, no se per quina raó però també esperava que se't hagués acudit venir-me a veure, res, tan sols 3 minuts... com feies abans... Tampoc hi eres...
Per animar-me vaig pensar que trucaries més tard...potser només per 4 minuts... Però què més donava el temps?!

Així que em vaig adormir esperant que la teva trucada em despertés...

Va arribar l'endemà i no n'havia sabut res de tu... No m'havies donat ni un segon dels teus minuts, potser era massa per tu... Poc desprès vas venir, "Avui per compensar-te passaré el dia amb tu"... Gràcies? No es mereixen? Que se suposa que havia de contestar... No et demano 8h, no vull ser la teva ocupació, no te'n demano 3 d'hores!

Ahir a la nit, només ahir a la nit... et demanava tan sols minuts...

Comentaris

  • Qualitat[Ofensiu]
    MarBlava | 30-11-2006 | Valoració: 10

    Val més qualitat que quantitat....
    hi ha minuts que omplen tota una vida.
    Et felicito.

  • Kat_3 | 30-11-2006 | Valoració: 10

  • Tampoc t'equivoques..jaja[Ofensiu]
    Kat_3 | 29-11-2006 | Valoració: 9

    Es el tercer text teu que em llegeixo..M'en queden dos.... de moment no m'has decepcionat..
    Segueix aixi!!

    Sobre aquest text? ... Tns rao..n serveix d res kmbian hores innecesàries x minuts importants x tu..

  • Profund[Ofensiu]
    jOaneTa | 24-11-2006 | Valoració: 10

    és molt profund...m'ha encantat.
    Tens tanta raó quan parles d'uns minuts, un minuts que són importants per tu i que l'altre persona et canvia per hores que realment tu no necesites. Un petó.


    jOaneTa

Valoració mitja: 9.75

l´Autor

Foto de perfil de Atena_

Atena_

7 Relats

33 Comentaris

7161 Lectures

Valoració de l'autor: 9.19