Minimòrum I (Ens ha caigut la grossa!!!)

Un relat de: Pep Homar i Giol

Ens ha caigut la grossa !!!

La veritat és que estem commocionats, no ens ho esperàvem. Hem de reconèixer que ha estat una sorpresa i com a tal, ens l'hem trobada sense més ni més. En aquesta vida, a voltes hi ha coses que les veus a venir, però aquesta vegada ha estat un cop d'efecte impressionant.
Tot ha anat molt de pressa i molts pocs hem estat presents per a poder viure-ho en directe. Han estat més de cent seixanta quilos caiguts a pes. La precipitació ha esdevingut a primera hora del matí. Només faltaven cinc minuts per les nou quan, de sobte, l'Eulàlia ha caigut i els seus esplèndids cent trenta centímetres de diàmetre han aparegut al bell mig de la plaça major. Quin esglai !!! Afortunadament no ha pres mal ningú, tot i que tenint en compte el seu pes i el seu volum podia haver aixafat alguna de les criatures que anaven a l'escola.
La magnitud de la tragèdia ha estat tant important que els municipals han tancat la zona i de seguida les ambulàncies han acudit per socórrer algun possible afectat.
I és que l'Eulàlia és grossa de debò i avui ha caigut a la plaça.
Mossèn Ramon plorava desconsoladament i entre sanglot i sanglot, somicava :
- I ara qui pagarà una campana nova ?

Comentaris

  • M'has fet somriure...[Ofensiu]
    Romy Ros | 16-04-2009 | Valoració: 9

    ja de bon matí... molt bon relat!

  • Fabulós[Ofensiu]
    JOANPG | 06-10-2008 | Valoració: 10

    M'ha fet riure de veritat. És un relat trempat i engrescador. Felicitats

  • m'has fet[Ofensiu]
    ANEROL | 06-10-2008 | Valoració: 10

    somriure; àgil, amb una resolució divertida i inesperada

Valoració mitja: 9.67

l´Autor

Foto de perfil de Pep Homar i Giol

Pep Homar i Giol

27 Relats

59 Comentaris

37472 Lectures

Valoració de l'autor: 9.35

Biografia:
Vaig neixer a finals d'octubre del 1962, es a dir, ja tinc una edat.
Sempre m'ha agradat escriure i voldria fer-ho més i millor, però per una banda no tinc més temps i per l'altra no en sé més.
Continuo buscant el temps i el coneixement amb interès.
Els meus éxits han estat un parell de concursos quan era jovenet i darrerament he estat guanyador del I concurs de Microliteratura de Santa Juliana, que organitzen una gent fantàstica d'Olot , vaig ser finalista del premi de contes Emili Teixidor l'any 2003 i he guanyat el Premi Set Plomes de Mollet del Vallès en la modalitat de narrativa catalana com a autor local.
Els meus fracasos, potser millor dit intents d'èxit, han estat tants que em faria pesat si us els expliquès.
Desde l'any 2005 sóc membre de la SCCFF (Societat Catalana de Ciència Ficció i Fantasia)
Si mai voleu comentar-me alguna cosa ho podeu fer a: pephomar@hotmail.es
I també podeu llegir-me a:
http://pephomar.blogspot.com/

Gràcies per llegir-me.