M'estimo més els parcs aquàtics

Un relat de: Alumne de Guàrdia

La veritat és que m'estimo més els parcs aquàtics. Però no m'interpreteu malament, sisplau. La meva predilecció no té res a veure amb la típica tertúlia radiofònica d'agost, durant la qual els convidats debaten què és millor, la platja o la piscina, i els oients hi truquen en directe per dir-hi la seva i explicar anècdotes sense cap mena de gràcia. I ara. Si m'estimo més els parcs aquàtics és perquè a la platja, com a la piscina, és molt difícil acostar-se a les ties. No sé com s'ho fan, però de seguida es fixen en la teva presència i, a l'acte, endevinen quina en portes de cap. I a continuació es posen en guàrdia. I a la primera de canvi, quan et disposes a obrir la boca per demanar-los foc, t'engeguen a prendre pel sac o bé comencen a insultar-te a crits per posar-te en evidència davant dels altres banyistes. En canvi, als parcs aquàtics, t'hi pots atansar tant com vulguis. Gràcies a les cues que es formen per pujar a les diferents atraccions, pots col·locar-te a tocar de les paies més bones, tan a prop d'elles que descobreixes detalls que mai no descobriries a la platja o la piscina, fins i tot amb els binocles més potents. Una constel·lació de pigues a la natja, el borrissol ros que cobreix les seves cuixes, la filigrana d'un tatuatge a l'altura de l'omòplat. I el més bo de tot plegat és que no se n'adonen. Estan massa pendents de les evolucions dels turistes que les precedeixen. Estan tan distretes que ni tan sols cal prendre la precaució de mirar-les d'esquitllentes. Pots estudiar-les de dalt a baix com si tal cosa. Pots aturar els ulls a qualsevol punt de la seva anatomia sense por, amb la certesa que no es giraran. I és que, en realitat, per a elles, tu no existeixes. Per a elles només existeix la cua que hi ha al seu davant, escurçant-se cada vegada més. Així és que, arribat aquest punt, deixes d'observar l'holandesa pèl-roja -posem per cas-, i tu també t'hi concentres, en la cua. Alerta, gairebé sense parpellejar, en espera del moment decisiu, el breu instant que es crea des que l'holandesa pèl-roja guanya el primer lloc de la fila fins que el/la socorrista l'autoritza a llançar-se daltabaix. És just aleshores, ni més tard ni més aviat, quan has d'actuar. Fas un pas endavant, un moviment brusc, com si t'haguessin empès, i en la topada aprofites per a fregar el teu entrecuix amb el cul de l'holandesa pèl-roja. Així de senzill. La noia es tombarà tota enfurismada (o incrèdula segons el cas), però no tindrà temps de reaccionar. Abans que pugui clavar-te una bufetada o un cop de genoll als ous, el/la socorrista tornarà a fer el senyal amb la mà. La gent li cridarà que es doni manya. El/La socorrista farà sonar el xiulet amb impaciència. De manera que l'holandesa pèl-roja no tindrà altre remei que saltar. Desapareixerà Black Hole avall i ja no la veuràs mai més. No la veuràs mai més ja que, mentre ella descendeix cap a la piscina a tota velocitat, tu fingiràs que t'hi repenses, faràs mitja volta i baixaràs les escales. I no, no t'importarà que els altres estiuejants s'acomiadin de tu escatainant. Te n'aniràs ben tranquil. Te n'aniràs cap a la següent atracció amb la tranquil·litat de saber que, en aquell moment, el nòvio culturista de l'holandesa pèl-roja li deu estar trencant la crisma al pobre desgraciat que anava darrere teu. I en acabat començaràs de nou. Confiant cegament en el teu mètode. Un mètode que no t'ha fallat mai. És per això que, fins que no arriba el bon temps, t'has de conformar amb succedanis que no et satisfan gens ni mica i que, a sobre, poden arribar a ser molt perillosos. D'una banda hi ha els abrics, els jerseis i els pantalons gruixuts, que es converteixen en una veritable nosa. I de l'altra la munió de gent que t'envolta. I encara que, per regla general, el fet d'anar com sardines et garanteix prou seguretat, ja que pots camuflar-te i confondre't amb la resta de passatgers, no val a badar. En qualsevol moment et pot sortir el tret per la culata. Igual que l'any passat, quan la morena del pírcing al nas et va assenyalar amb un dit acusador i tothom es va posar a ventar-te cops de paraigua i puntades de peu. Sort que les portes del vagó es van obrir de seguida i vas poder fugir d'allà cames ajudeu-me. Si no, no sé què hagués passat. L'única cosa que sé del cert, tot i això, és que no m'haurien aturat. Ho tinc claríssim. Tan bon punt m'haguessin donat l'alta hi hauria tornat. Amb les mateixes ganes de sempre. A la recerca de les noies més bufones. Com ara la rossa d'allà. ¿La veieu, al fons del autobús, rere aquell bosc de braços aixecats? Fixeu-vos en ella. Fixeu-vos-hi bé. ¿Oi que és maca? No em digueu que no sentiu la necessitat d'apropar-vos-hi.

Comentaris

  • Totalment d'acord...[Ofensiu]
    Reguitzellera | 03-02-2008 | Valoració: 10

    amb filladelvent i follet de la son.
    Realment és un gran relat. D'un tio marrano i que espero no trobar mai. I aquesta és precisament la gesta més ben aconseguida.
    Has aconseguit que la gent cregui que tu podries ser aquesta persona. Has aconseguit que com a mínim la pròxima vegada que anem a un parc aquàtic mirem bé qui tenim darrere. És una llàstima que no hagis tornat a escriure.

    Jo, sincerament, t'hi convido. I et felicito.

  • Alt risc[Ofensiu]
    El follet de la son | 06-10-2006 | Valoració: 9

    T'has arriscat, és cert. Escrius amb un català perfecte, sense cap falta, construeixes perfectament les frases, estructures els paràgrafs amb una claredat absoluta.
    Em sap greu que la gent no hagi entès el sentit del teu text. Cert és que el teu text no és autobiogràfic, certament, perquè si realment pensessis això, primer que no ho hauries escrit amb aquesta claredat, ni tan bé, i menys en un lloc com aquest o, simplement, no ho hauries escrit.
    Ara bé, això si que t'ho diré. Espero que no sempre escriguis sobre personatges fastigosos i denigrants. Prou feina tenim els homes per trencar amb el nostre denigrant passat masclista.

  • No entenc res[Ofensiu]
    filladelvent | 12-02-2006 | Valoració: 10

    d'aquesta pàgina. Hi ha coses que em fan fàstic.

    Que tu tinguis un 5 (tal com avui estan kles puntuacions) i que et tractin de masclista em fa fàstic. Que escrivissis un relat bo fa dos anys i no hagis tornat a publicar fa que tot plegat em faci fàstic.

    M'agrada molt el teu relat. M'agradaria que tots plegats comencessin a adonar-se que una cosa és el narrador o el protagonista d'un relat i l'altre és l'autor d'aquest. I tu ho fas molt bé, això, noi. Molt i molt millor que molts d'aquests que surten a la llista dels més valorats. Però així estan les coses: els dolents publiquen 400 relats i els bons un, que és criticat, i es queda en el primer i l'últim.

    Des del meu punt egoïsta de lectora, m'encanteria que tornessis a publicar. Des del punt d'autor no sé què faràs... tu mateix.

    Per cert, una literatura depurada i sense faltes, la teva. Un bon alumne de guàrdia...

    -Filladelvent-

  • Tiamat | 31-10-2004

    espero que l'autor del relat no estigui explicant experiències pròpies! si és així, em guardo els comentaris al respecte, perquè podrien ser poc agradables!

    però pel comentari que ha deixat, sembla que, senzillament volia parlar d'un ésser masclista, superficial, i que a l'imaginar-te'l, només pots exclamar:
    que imbècil, aquest tio!

    és bo recordar, de tant en tant, que de persones imbècils com el personatge d'aquesta història també existeixen..

  • I el sentit del ridicul?[Ofensiu]
    llibertària | 13-09-2004

    Osti noi, sí que ets un pèl masclista, i més que masclisme, no tindré sentit del ridicul, perqué sincerament si fos un tiu encara que tingués ganes de sobar els genitals amb els culs de les xiquetes, doncs com que no ho faria, més que res perqué quedes com el que ets, un calent.
    Tot i així el relat està bé.

    M´ha fet molta gràcia el teu pseudonim, m'he recordat la meva temporada al meu antic institut. Aquella classe tan petita que sols hi anavem jo i quatre més de la classe C (que és on va a parar la chusma del curs), allà treballant am un paper (era el càstig) , amb aquell silenci incomode, mentre pensava que em quedava un paper més perquè m'expulsesin. Quan erem joves...... XD

  • resposta a follet groc i miquelo6[Ofensiu]
    Alumne de Guàrdia | 24-03-2004

    Gràcies pels vostres comentaris. I pel que fa al to del meu conte, follet groc, només diré que un personatge així ha de ser masclista per força.

  • mmmmmm[Ofensiu]
    miquelo6 | 08-03-2004 | Valoració: 6

    Una bona dosi de d'humor i llenguatge de carrer i a més més, bons consells per a l'etiu que ve!
    Autor, vejam amb que més ens delites...

Valoració mitja: 8.2

l´Autor

Alumne de Guàrdia

1 Relats

8 Comentaris

1826 Lectures

Valoració de l'autor: 8.20

Últims relats de l'autor