Melodies del passat. Recordes?

Un relat de: jos monts

Recordes?

Records... en la ment han quedat, deixant empremta i melangies del passat .

Relaxat i deixa surar la teva ment.

Tanca els ulls, respira profundament, fins i tot percebràs els perfums d'aquells moments.

Fer-los fluir, en remembrança d'aquells nostàlgics moments, situacions, i records entranyables que tenim guardats, però no oblidats en el més íntim del nostre ésser.

Deixa que s'eliminin les toxines que han embrutat la ment per poder-los recordar novament. No...no ens mirem al mirall, ell no farà justícia, no sap pas el que reflexa, només reflexa algú que volia ser gran en aquells moments.

Torna't a deixar seduir pel passat, recordant que has tingut 20 anys.

Ambients de festes i envelats, dissabtes nit, et movies en aquells anys de dolça joventut.

D'infants passarem a joves i ara som adults amb cos, ment i seny "crec", no obstant a mida que passen els anys les bestieses poden ser més grans.

Las imatges també és fan presents tot recordant velles melodies del nostre temps.

Com somniadors i sobre tot conscients, que no oblidem, tot recordant el passat, i que és fa present en aquest moment.

Comentaris

  • Fabulós![Ofensiu]
    annah | 06-09-2008

    El nostre passat són melodies que ens han ajudat a créixer!

    Una forta abraçada!

    Anna

    PD: no vaig poder escoltar l'audio del pps. Però a jutjar per les imatges i el relat, devia ser preciós!

  • Encara sóc massa joveneta[Ofensiu]
    almodis316 | 26-08-2008 | Valoració: 9

    Tinc 16 anys jo, poques coses per recordar, però moltes gràcies per això... molts bons els relats:D

    ciaoooo

  • Ai, quan teniem vint anys...![Ofensiu]
    aurora marco arbonés | 16-08-2008 | Valoració: 10

    Aquest poema m'ha portat, com a tu, records i aromes del passat, dels "guateques", de la minifaldilla, de la música d'aquells temps. Tanmateix, si t'he de ser sincera, no voldria tornar enrere, no voldria haver de viure altre cop tot l'esforç per portar endavant la família, la casa, el treball fora de casa.. Ja estic massa cansada! Ara el que em dóna satisfacció és escriure i el fet d'haver entrat a Relats ha estat una benedicció.

    Si t'agraden els poemes amb fotos en blanc i negre dels anys setanta, busca al Google "Gonzalo Vinagre" i trobarás "poemas de Aurora Marco". Si t'hi decideixes, ja em diràs si t'han agradat.Petons

  • Records...[Ofensiu]
    JOANPG | 07-08-2008 | Valoració: 10

    M'ha agradat aquest poema teu. Jo tampoc et coneixia i a partir d'ara tinc un nou amic a RC.
    Espero que ens comentem els relats i així, almenys jo, millorarem una mica. Cal aprendre sempre, fins el darrer sospir.
    T'agaeixo el teu comentari i accepto encantadissim que hi posis música. Em faria molta il.lusió.
    T'haig de confessar que m'han musicat diferents poemes: l'himne d'un club de futbol, el d'un casal cultural, el d'un club d'hoquei i el d'una coral.
    Si vols ens comuniquem per treballar junts i quí sap que pot passar.

    Una forta encaixada de JOANPG

  • Com diu el títol[Ofensiu]
    Ullsblaus1 | 03-08-2008 | Valoració: 10

    és un relat melòdic i amb molt sentiments en mà. Gràcies, que passis molt bon estiu!

    I et poso un deu perquè m'has enviat al passat amb aquest relat, de forma melòdica.

    Una salutació d'ullsblaus1

Valoració mitja: 9.75