Li vaig dir

Un relat de: Valentí Valent

Li vaig dir que era per mi com una flor, li vaig dir encara que sonava ridícul perquè era la veritat. Quan la veia, em sentia tendre per dins i se m'escapaven sospirs al mateix temps que un somriure estúpid m'envaïa la boca, és a dir, que quan la veia em sentia plenament feliç.
És l'efecte que tenen sobre nosaltres les coses senzilles i naturals, com els nadons i les flors. Senzillament, jo l'estimava i cada cop que es trobaven, per a mi naixia una flor.
Quan la olorava, se m'eriçava la pell i les idees es difuminaven. La seva olor evocava instantàneament sensacions plaents i records dolços.
Encara ara quan oloro una flor, m'assetgen tots els desitjos que van quedar per satisfer.

Valentí Valent

Comentaris

  • A la revista MOMENTS del març del 2009[Ofensiu]
    nuriagau | 10-06-2010

    va aparèixer aquest relat publicat. Mira la plana 18.

  • "Era per a mi com un flor"[Ofensiu]
    brins | 19-04-2009 | Valoració: 10

    Amb aquestes senzilla frase defineixes amb saviesa l´amor.

    Prosa poètica de gran sentiment , explicada amb belles paraules.

    Espero tornar-te a llegir aviat.

    Pilar

  • Desigs[Ofensiu]
    Núria Niubó | 03-04-2009 | Valoració: 10

    En el meu entendre aquest relat és pura poesia, gloses el record d'una persona estimada fent-nos sentir lo que tu sents, de ben segur que molts tenim records com els teus, i és bonic retrobar-nos en les teves paraules , especialment el darrer paràgraf :
    "Encara ara quan oloro una flor, m'assetgen tots els desigs que van quedar per satisfer."

    M'ha agradat molt el teu comentari al meu darrer relat i com que no et coneixia, he anat a la teva pàgina i he gaudit llegint els teus dos relats, que tot i amb molt de temps entre mig sembla ben bé que tenen continuïtat .
    Són tots dos una "explosió de sentiments" , espero que continuïs escrivint.
    Núria

  • Compendi amb estil[Ofensiu]
    Unaquimera | 21-02-2009 | Valoració: 10

    Aquest microrelat ( en efecte, jajaja! ) em resulta una declaració realment preciosa, tant a nivell estètic com humà!

    El teu "compendi de sensacions" conté sentiments, sens dubte, però a més a més, evoca tot un món de remembrances, confirma un estil de fer i de dir molt personal i suposa una coincidència gens casual que aprecio.

    Rebenvingut siguis, amic meu!
    I ara, con dius sovint: endavant...

    T'envio una nova disculpa per la demora i una abraçada gran i llarga,
    Unaquimera

Valoració mitja: 10

l´Autor

Valentí Valent

2 Relats

23 Comentaris

3146 Lectures

Valoració de l'autor: 9.50

Últims relats de l'autor