L'home organitzat ha decidit!

Un relat de: Florenci Salesas i Pla

L'home organitzat ha decidit que aquest cap de setmana picará de mans i peus per les parets per emprenyar els veïns: està fart de tant silenci. Abans encara hi havia una iaia sorda que sempre tenia el volum de la tele a tota pastilla però, des que la van segrestar, no se sent una mosca a tot l'edifici.

Molt malament!

L'home organitzat opina que hi han situacions que exigeixen el caos. Un entorn excessivament ordenat podria eclipsar tants anys d'esforços per a excel·lir en la virtut que el defineix. Cal admetre que la confusió i el batibull han estat sempre la nena maca de l'atenció general i que l'ordre, per se, será tot el desitjable que es vulgui, però te una espaterrant manca de glamour informatiu.

Aixó és intolerable!

L'home organitzat está molt nerviós i te por de perdre els papers- Abans que rés, molta calma!- pensa. Engega a contar fins a cent i s'atura expressament quan arriba a cinquanta. No és per casualitat que ho fa; és justament la meitat, ni més ni menys.

Llavors te una idea!

L'home organitzat (que a més, te una intel·ligència excepcional) decideix anar pis per pis, començant per dalt fins acabar a la porteria, esperar els veïns i anar-los bufetejant a mida entren o surten de casa seva.

L'experiment te èxit!

L'home organitzat no triga gens a rebre d'una pluja d'enuig per part de tothom, que fa de mal descriure. Ben aviat, viure al seu bloc torna a ser un espant i l'home organitzat preserva el seu valuós status per a ell solet, sense que cap nou vingut faci el paper que només a ell li pertoca.

O és que ja no hi ha classes?

Comentaris

  • T'he descobert fa poc[Ofensiu]
    Frida/Núria | 01-04-2007 | Valoració: 9

    m'encanta la teva ironia i la manera en que la descrius, he passat una bona estona distreta.
    Et seguiré llegint

  • maco, si senyro[Ofensiu]
    pellpintada | 29-03-2007

    Gràcies pel comentari que m'has deixat del meu relat. I, pel que fa al meu del teu, ets un crack i no deixaré de llegir tot el que vagis publicant. Tinc moltes ganes de bufetejar els veïs de l'escala, sobretot a la de la porta colindant, que és de COPE a les 8 del matí, cafè, copa, puro i rosari.Salut i llibertat.

  • El desordre necessari...[Ofensiu]
    Vallespir | 29-03-2007

    ... i el relat molt divertit.

    Només de pensar que algun brivall pot tenir segrestada la iaia sorda em fa venir unes ganes boges de saber més coses del segrestador.

    Per si de cas, seré ben a l'aguait per si, amb aquest humor un xic surreal que tens, se t'acut d'estirar el fil del que s'esdevindrà amb l'abominable segrest.

    Salut,

    Roger

  • Lilith | 28-03-2007

    L'home organitzat creu en això de "deixar-se anar" ooohhhhh així no deu pas ser tant dolent això... jeje m'he divertit llegint-te. Molt bona la narrativa. Una abraçada.

  • Divertit i entretingut...[Ofensiu]
    MarBlava | 20-03-2007 | Valoració: 10

    Si ajunto el text amb la teva imatge tocant la guitarra, m'ha semblat una mica una de les cançons boges d'en Pere Tàpies...
    La disposició del text força agradable a l'hora de llegir.
    L'home organitzat està ben tocat!
    Una abraçada

  • ginebre | 19-03-2007

    els teus relats plens d'humor i de ingeni no ténen desperdici.
    Felicitats! He rigut de gust!