L'EGOCÈNTRIC DE FANG.

Un relat de: La Banyeta del badiu

Dius que ets rapsode, lletraferit, melòman, un geni en pintura i escultura.
Si representa que ets tant sensible en tota les classes d'arts existents, perquè ets tan mesquí, egoista i dèspota, amb tots els éssers ?

No saps que tots som una obra d'art irrepetible?
Tu que dius que entens tant d'art, no t'adones del que t'estàs perdent?.

Dius que mires i escorcolles els més mínims detalls de l'art, però... no saps veure, encara que miris.

No veus res més que la teva mestria com ... rapsode, lletraferit, melòman, etc., etc.

Però, deixem dir-te "gran mestre del no res", que ets un ZERO en l'art de l'AMOR, l'AMISTAT i la VIDA.

Comentaris

  • aiiiii [Ofensiu]

    Això de remenar fang...... ja sé de que va. I com qui no hi ha qui s'aclareixi més val deixar-ho estar...
    oh oh oh .... quin comentari que mas fet en l'estel, tothom qui el llegueix que prendat, es tan maco que no sé com t'ho fas. Gràcies, Gràcies, Gràcies!!!
    100 petons !!

  • bon títol...[Ofensiu]
    Capdelin | 10-12-2005 | Valoració: 10

    i bon contingut...
    no comprenc com un artista que es suposa que és un rei de la sensibilitat, sigui així amb els éssers humans... potser descarrega amor per l'art i l'agressivitat la descarrega en les persones?
    no ho entenc...
    una abraçada!

  • Hola, com estas ?[Ofensiu]

    Pilar ja he rebut la teva felicitació, m'agradat molt, moltes gràcies, sempre és agradable veure el badiu. El Vicens ja m'ha enviat un correu dient-me que ja havia rebut les auques i que vindrieu a Palamós dissabte. Ja ens vorem algun dia d'aquestes festes. Una abraçada. Maria Pilar.

  • Sí, senyora...[Ofensiu]
    rnbonet | 06-12-2005

    ..."banyeta"! Deshumanització, manca de realisme, ...i molta filosofia i cultura!
    Perquè no dir-los "primum vivere, deinde filosofare"? (Era així, no?)
    Salut i rebolica! Amor i humor!

  • de famg....[Ofensiu]
    Maria Pilar Palau Bertran | 06-12-2005 | Valoració: 10

    I tu Pilar com ho saps tot això? Trobo que ets molt intel·ligent i de totes maneres estic molt contenta de que sigui així.

    Una abraçada, un petonet i converva aquest caparró que barrina com un turró!

l´Autor

Foto de perfil de La Banyeta del badiu

La Banyeta del badiu

150 Relats

452 Comentaris

180815 Lectures

Valoració de l'autor: 9.64

Biografia:
Badalonina de soca-rel.
Amb ànima de Palamosina.

web. importans per mi :

www.hospitalitat.org
Ajuda al nostre proïsme sensa paternalisme.

www.altarriba.org
www.protectoramataro.org

Ajuda als amics de 4 potes, ens estiment desinteresadament, Ells també tenen sentiments. :-)


M.Pilar Rovirosa i Sánchez.
- La Banyeta del badiu -