L'arbre s'ha de ...

Un relat de: Bruixot

Es vincla l'ortiga sota el camí
de plecs que ens menarà a la mina,
esvorancs en l'aire, que, si es respira,
el senderi ens birla. I no sé fins
quina batzegada, quina mà, quina,
seràs encara qui estira els fils.

I si hi ha un lloc més enllà dels enzims
on hi cabem jo i ell i la "querida"?

Separarem les aigües d'aquests mites.

Jo ja estic fent com si no ho hagués vist.

Comentaris

  • M'ha agradat^^[Ofensiu]
    Nunna | 03-04-2008

    M'ha agradat molt, l'he trobat enginyiós, divertit i algo que ma'agrada molt és que crec que pot tenir una interpretació molt lliure, així molts s'hi podran senir identificats.

  • Original[Ofensiu]
    ginebre | 04-11-2007

    i diferent, com ja vaig comentar, aquesta és una visió reflexiva, intel.lectual, amb qüestions i conclusions.
    Imatges originalíssimes (esvorancs que fan perdre el senderi...).
    Molt especial, com altres poesies teves, que vaig llegint com si fossin enigmes per resoldre, com si fossin sudokus literaris.
    salut!
    ginebre

  • gypsy | 01-11-2007

    un gran poema, sempre poses a prova als lectors, de vegades és massa inintel·ligible per gent com jo, de vegades puc copsar sentits, erronis o no, tant és.

    gypsy

l´Autor

Foto de perfil de Bruixot

Bruixot

102 Relats

723 Comentaris

212265 Lectures

Valoració de l'autor: 9.69

Biografia:
Vaig neixer a la Vila de Sants, fa bastants anys. Treballo de professor, però no de literatura ni llengua ni res similar.

He publicat algunes poesies en llibres col·lectius, i alguns contes en reculls. També he participat en recitals col·lectius.

Podeu veure el meu blog sobre relatsencatalà i altres coses a

bruixot.blogspot.com

AGRAEIXO COMENTARIS I CRÍTIQUES SINCERES. TAMBÉ AFALACS. SI EM VOLEU DIR QUE NO US HA AGRADAT TAMBÉ. O QUALSEVOL COSA QUE US HAGI PROVOCAT EL MEU RELAT.