L'amor

Un relat de: Taller literari del CP de Joves
L'amor és el sentiment més bonic que sent un humà i que li dóna pau per dins i t'allunya de la solitud.

Aquesta boca tan bonica, aquests llavis tan carnosos. Aquest coll tan petit. Aquest pit dibuixat, aquesta cintura de nina, i tot això que miro em costa creure, perquè ets una obra feta a mà, dibuixada pel pintor Freddy.

poeta FI


***


El amor es el sentimiento más bonito que siente un humano y que le da paz por dentro y te aleja de la so-ledad.

Esa boca tan hermosa, esos labios tan carnosos. Ese cuello tan pequeño. Ese pecho dibujado, esa cintura de muñeca, y todo esto que miro me cuesta creer, porqué eres una obra hecha a mano, dibujada por el pintor Freddy.

poeta FI

Comentaris

  • Pintor Freddy[Ofensiu]
    anneta68 | 16-10-2015

    Segueix imaginant, pintor...


    Una abraçada!

l´Autor

Foto de perfil de Taller literari  del CP de Joves

Taller literari del CP de Joves

12 Relats

30 Comentaris

15401 Lectures

Valoració de l'autor: 9.77

Biografia:
Aquest és el resultat del taller literari que es duu a terme amb un grup de joves.

També vam fer un taller de contes per a participar en els contes de "La llum".

Fa poc hem fet un taller d'auques que encara no està acabat...

I ara a més a més de fer poemes també fem microrelats :)

Tenim un relat publicat en el llibre "Relats absurds" per a la Marató TV3 2018

En el llibre " Per la vida, arts i lletres solidàries" ens han publicat un relat

Desitgem que gaudiu de la lectura tant com nosaltres gaudim de l'escriptura.