Laia

Un relat de: gauxu

LAIA
Ets tu, la noia del somriure fàcil;
ets tu, la noia de la cinta;
ets tu, la noia bonica;
ets tu, la noia simpàtica;
ets tu; la noia de qui m'he enamorat;
ets tu; la noia que el seu somriure m'ha captivat;
ets tu; la noia que sempre he estimat;
ets tu; Laia.

Comentaris

  • HO VEUS?[Ofensiu]
    EULALIA MOLINS ARAGALL | 16-10-2008 | Valoració: 9

    Aquest poema d'amor també es molt bonic, jo d'alguna manera em dic "LAIA" Eulàlia, el nom més llarg i si vols tu originari d'aquest abreviat, però escolta si el meu xicot en aquell temps em fa un poema tant directa, potser m'hauria casat abans.

  • * ets tu *[Ofensiu]
    kispar fidu | 11-08-2006

    la noia bonica i simpàtica del somriure fàcil que m'ha captivat; de qui m'he enamorat, a qui sempre he estimat.

    si, potser curt, però no calen més paraules per a expressar que la seva dolçor t'ha captivat i que magnetitzat segueixes els seus passos estimant-la incansablement.

    Aprofito per encadenar-te a les flames de la cadena incendiària (però inofensiva amb els boscos!) de l'estiu d'RC!

    ENHORABONA!!! ACABES DE REBRE UN COMENTARI ENCADENAT!

    Fes clic a la imatge i descobreix de què es tracta

    R en Cadena


    p.d: ara mateix no sé perquè no funciona el link de la cadena... jups!

    que vagi bé!
    Gemm@

  • És un nom preciós el de Laia[Ofensiu]
    gypsy | 25-06-2006


    i tu en deixes constància amb aquests versos oberts repetint incansable aquest só musical i perfecte.

    gypsy

  • hola!![Ofensiu]
    Àfrika Winslet | 04-05-2006 | Valoració: 9

    Ostres, suposo que aquesta Laia no sóc jo... jejeje Benvingut a RC! La 'teva' Laia haurà quedat molt contenta en llegir això perquè es nota que ho has fet amb carinyo... ;)
    Segueix millorant!

  • uo0o0![Ofensiu]
    AnNna | 22-06-2005

    bones, ronaldinho! jejeje! avui em dedico a comentar autors amb pocs relats, per a donar-vos una mica de vidilla en aquesta pàgina! a veure si escrius na miqueta més, que m'agrada!!!!

    aquest poema a la Laia... per cert, nom maco, el de Laia....


    doncs això...amor en ple estat pur.... de veritat... es respira tant amor, tanta sinceritat, tant bon rollo... jejeje! molt wapo....


    la laia es la red witch? déu meu, estarà contenta....

    jo vull un noi que m'escrigui coses boniques com aquestes!!!!

    vingaaaa! vaig a comentar!!!!

    molts petons!

    AnNna

    p.d: uff m'estic fregint... a veure si truco algú per anar a la piscina... de veritat, ho necessito... :S

  • Serà breu...[Ofensiu]
    Llibre | 28-03-2005

    tal com indiques en les notes preliminars, però penso que la Laia pot estar ben contenta del que sents per ella.

    Salut!

    LLIBRE

  • fliiiiiiiiiiiiiiiiipa![Ofensiu]
    RêD WiTCh | 27-02-2005 | Valoració: 10

    Nil! estic... estic... estic tremolant... no sé que dir... no em surten les paraules! només que.. moltíssimes gràcies i que no m'ho mereixo...(jo sempre tan humil...=P) que... que estic flipant a lo gran! estic en blanc... plena de felicitat, però! buf!! sempre aconsegueixes deixar-me així xD sort que de tan en tan cotillegu per aquí els autors... ei...l'únic record que tinc el cap... una imatge teva borrosa.... no pot ser això!! molts muaks krinyu!!!!! testimo molt!

  • ETS TU![Ofensiu]
    Capdelin | 11-01-2005 | Valoració: 9

    i la Laia... per aquè més habitants en el planeta? je je je
    has parlat dels teus sentiments... sense fer grans poemes, plens de poesia i paraules rebuscades... a ELLA potser no li agradarien...
    has descrits els teus pensaments juvenils, tal com són, nusos de vestuaris sofisticats... a ELLA potser no li agradarien...
    si a ELLA li agrada el teu poema... has triomfat... i per a mi, també!
    ànims... una abraçada!

Valoració mitja: 9.25

l´Autor

Foto de perfil de gauxu

gauxu

3 Relats

14 Comentaris

3169 Lectures

Valoració de l'autor: 9.22