LA VIDENT

Un relat de: dvallegar
Tot i que no sóc gaire avesat en temes que ultrapassen la raó, aquella tarda vaig anar a veure a una vident perquè em predís el futur. La pitonissa, de rinxols despentinats i amb mocador violeta al cap, em va comunicar consternada -després d'haver practicat diferents mètodes- que no podia veure gaires coses del meu futur. “Deu ser que avui falla la connexió amb el més enllà”, em va dir seriosa. El que sí que em va poder assegurar -perquè ho havia llegit a la seva bola màgica-, va ser, que que jo moriria atropellat per un cotxe de color vermell a l'edat de vuitanta-tres anys.
Li vaig pagar un preu rebaixat per la consulta i vaig sortir al carrer rumiant en el meu avenir. Sumit com estava en els meus pensaments, no vaig veure el vehicle vermell que se'm va emportar per endavant. Vaig morir als trenta-vuit anys sense saber que la vident era dislèctica.

Comentaris

  • M'ha fet somriure[Ofensiu]
    Atlantis | 09-12-2012

    Ja és mala sort no creuer en els vidents i a més a més equivocar-te !

    Bona lectura per un matí de diumenge!

  • molt bo david !![Ofensiu]
    joandemataro | 08-12-2012 | Valoració: 10

    ja es veia a venir que la vident no tenia el dia, i menys el pobre protagonista

    celebro tornar-te a llegir

    salutacions !
    joan

l´Autor

Foto de perfil de dvallegar

dvallegar

5 Relats

7 Comentaris

3518 Lectures

Valoració de l'autor: 5.00

Biografia:
Vaig nèixer a Blanes, tot i que actualment resideixo a Maçanet de la Selva.

Sóc geòleg, administratiu i escriptor aficionat.

L'any 2012 vaig publicar a Lulu.com el meu primer llibre: "VIURE. Premis literaris 2008-2011".

He guanyat diversos premis literaris com l'Ateneu Domingo Fins de Montcada, el de Narrativa Curta de Santa Coloma Farners o el de Microliteratura Joaquim Carbó de Caldes de Malavella, entre altres.

Sóc autor d'una novel·la que algun dia espero veure publicada.

Em fa feliç escriure. I en els temps que corren, convé no perdre la felicitat

:)