la tardor i la lluna ovularan en tu l'aigua de la vida

Un relat de: jaumesb

Dono civada al cavall,
unto amb all
post i rella.

M'encamano a tu,
et beso,
t'acarono,
t'abraço,

entro un poc
al teu somni
abans que el sol
besi a la lluna.


A l'aba

clavo l'arada
en el teu guaret
mentre els auzelles del dia
et canten a la finestra,
el gessamí et perfuma
i el deix dels meus llavis
et vesteix.

La tardor
i la lluna
ovularan en tu
l'aigua de la vida
que engendrarà
el nostre pa de cada dia
per moure'ns sense esforç
pel nostre cel
fet a mida.



t'estim més que mai

t'estim


Comentaris

  • Oh..és preciòs jaume[Ofensiu]
    _ | 21-12-2006 | Valoració: 10

    m'encanta, m'he enamorat de la teva poesia desde el primer dia, en el primer comentari que em vares fer, encara m'en recordo i me n'en recordaré sempre, se'm va quedar gravat al cor;"bsa-li les ales i volaran cap a tu>, va ser el primer comentari i el millor, el que més m'ha agradat de tots, senzill, curt, però amb tanta tendresa...no pel fet de que fos el primer, o potser inconscientment sí, però jo crec que és el missatge el que ho va fer...no vull semblar "pilota", simplement avui he deixat anar tot allò que duia guardat, gràcies per tot, pels teus relats magnífics i pels teus comentaris, t'ho agraeixo moltíssim!!

  • Oh..és preciòs jaume[Ofensiu]
    _ | 21-12-2006 | Valoració: 10

    m'encanta, m'he enamorat de la teva poesia desde el primer dia, en el primer comentari que em vares fer, encara m'en recordo i me n'en recordaré sempre, se'm va quedar gravat al cor; , va ser el primer comentari i el millor, el que més m'ha agradat de tots, senzill, curt, però amb tanta tendresa...no pel fet de que fos el primer, o potser inconscientment sí, però jo crec que és el missatge el que ho va fer...no vull semblar "pilota", simplement avui he deixat anar tot allò que duia guardat, gràcies per tot, pels teus relats magnífics i pels teus comentaris, t'ho agraeixo moltíssim!!

  • quan al teu comentari del meu "Eros i tanatos"...[Ofensiu]

    no et sembla preciós:

    MORIR D'AMOR??????

    (A mi em sembla sublim, no?)

  • com sempre du la teva emprempta[Ofensiu]
    teresa serramià i samsó | 17-10-2006 | Valoració: 10

    cada dia escric de 5h a 7hores, les tardes les tinc plenes de néts i actes poètics, ja ho veus, visc molt bé!

    perdona que t'insistís i et vingués al darrere, sóc molt pesada jo. perdona, ho sento!

  • Felicitats [Ofensiu]
    brideshead | 16-10-2006

    per aquests 100 poemes... veig que la teva inspiració segueix creixent i creixent i que et segueix permetent posar en paraules tots els sentiments que omplen el teu cor...

    Segur que ben aviat gaudirem del 101, oi?

  • hola jaume![Ofensiu]
    angie | 16-10-2006

    Avui m'he decidit a escriure't una opinió del tot subjectiva i el màxim de sincera. T'he llegit tots els darrers poemes i trio aquest que és potser el que més m'agrada...
    El títol l'hagués sintetitzat més, com per exemple, "óvuls" o "ovulació" o "el fruit de la tardor i la lluna", quelcom així... el trobo massa llarg.
    Els primers versos m'agraden molt. Fan encuriosir... Altres versos on hi ha accions conegudes, com besar i abraçar, molt necessaris en aquest tipus de poemes, els hagués fet més treballats, és a dir, més il.lustratius, emprant imatges o símils potser?.
    Els millors per a mi són :
    "A l'aba
    clavo l'arada
    en el teu guaret
    mentre els auzelles del dia
    et canten a la finestra,
    el gessamí et perfuma
    i el deix dels meus llavis
    et vesteix."
    I acabes amb la frase del títol (bona) en una estrofa que resumeix un profund sentiment.

    Espero no et molesti aquest comentari, vol ésser totalment positiu...

    petons i moltes gràcies per llegir-me i comentar-me,

    angie


  • gypsy | 15-10-2006 | Valoració: 10

    que "el nostre cel fet a mida" defineix molt bé la teva poesia, que segueix també un patró que has triat o potser t'ha triat, i fa apareixer versos bells i dolços,
    com màgics i absents, pinzellades de la teva immensa sensibilitat.

    gypsy

  • indefinida | 12-10-2006 | Valoració: 10

    M'encanten els teus poemes!

    Petons

  • El...[Ofensiu]
    ESPIRAL | 12-10-2006 | Valoració: 10

    teu cel, és el mateix que el meu. Petons. ESPIRAL.

Valoració mitja: 10