La princesa dels cabells d'or

Un relat de: ponni

*

LA PRINCESA DELS CABELLS D'OR



Hi havia una vegada una princesa que es deia Ona, era molt guapa i tenia els cabells d'or i els llavis vermells com una rosa. Un dia la princesa Ona, mentre estava al jardí tallant herbes, va sentir un so molt bonic, una cançó. Era un noi, un príncep, que estava cantant a la vora del riu. La princesa li va dir "Hola, com et dius?". I el príncep li va respondre amb una veu molt fina i molt dolça "Ivan. I tu?". La princesa es va apropar: "Ona, em dic". I mirava com lluïa el reflex del príncep al riu. "Vols que quedem demà a la platja per recollir petxines i sentir el soroll del mar?" li va preguntar la princesa. I el príncep de la veu fina i dolça va dir que sí.
La princesa Ona se'n va anar cap al seu palau per avisar a la reina Alba i al rei Lluís. La reina Alba cantava com el sol i li agradava molt la música rap i actuar. Al rei Lluís, en canvi, li agradava escriure. Els hi va dir: "M'he trobat un príncep que es diu Ivan, té els cabells castanys com la xocolata i és molt amable i canta molt bé. Hem quedat demà a la platja". La reina Alba li va dir que la deixava anar però que ja era tard i que s'havia d'anar a dormir.
L'endemà la princesa es va llevar molt contenta, es va posar un vestit de color blau com el cel i unes sabates de taló, roses com les flors. Es va pentinar molt bé, va agafar cinc euros i se'n va anar.
En arribar va comprar uns gelats amb els cinc euros. Un de llimona per a ella i l'altre de nata per al príncep. S'ho van passar molt bé i van xerrar molt. Al final el príncep li va preguntar: "Et vols casar amb mi?" I ella va contestar que sí. Al cap d'uns dies es van casar i van ser feliços per sempre més.


Comentaris

  • Un conte de princeses![Ofensiu]
    besllum | 21-07-2010 | Valoració: 9

    Sempre m'han agradat molt els contes de princeses. I aquest, a més a més, és una història molt moderna i actual.

    Esperem que, durant aquest estiu, trobis una estona per a escriure més relats.

  • Moltes felicitats Laura[Ofensiu]
    violetaclara | 14-07-2010 | Valoració: 10

    Moltes felicitats Laura ! Has fet un relat molt maco i molt ben redactat! Espero que continuis penjant relats tan dolços i tan plens d'optimisme com aquest!

    Moltes felicitats de nou!


    Violetaclara

  • que divertit![Ofensiu]
    xuxú | 13-06-2010

    el trobo molt original el conte. Això de la princesa i el príncep és molt divertit!

    xuxú :D

  • Quina meravella de conte![Ofensiu]
    gypsy | 19-04-2010 | Valoració: 10

    Escolta, escrius molt bé, de debò.
    M'encanten aquesta princesa i príncep moderns
    i això que acabin casant-se ho trobo tan romàntic.
    Ara gairebé ningú escrius relats romàntics, diga-li al teu pare que faci algun relat romàntic, que ell en sap molt d'això d'escriure. Potser, per això tu també escrius tan bé.

    Un petonet!

    gypsy (sóc la mami de l'Aina i de la Laia, ens vam trobar a la cataniotrobada de Vilafranca, no sé si ho recordaràs)


    ;)

  • Molt bé![Ofensiu]
    uanra | 19-04-2010 | Valoració: 7

    M'ha agradat força aquesta història.

    Suposo que és un conte d'ara, perquè antigament no existien els euros.

  • Aquest conte[Ofensiu]
    Nonna_Carme | 18-04-2010 | Valoració: 10

    m'ha agradat tant com els que m'explicaven a mi quan era petita.
    Escrius molt bé, ponni i et diré que hi ha dues frases que m'han cridat l'atenció:"I mirava com lluïa el reflex del príncep al riu" i "La reina que cantava com el sol. Preciós!
    No deixis d'escriure, bonica.
    Un petonet.
    Nonna

  • Un conte fabulós...[Ofensiu]
    rnbonet | 15-04-2010

    ...amb uns personatges de faula. Com correspon a les històries de prínceps i princeses!

    I els gelats i els cinc euros....AIIII! qui els tingués ara a l'abast!

  • El tema del gelat[Ofensiu]
    T. Cargol | 15-04-2010

    sembla que no, però és important (amb príncep i sense príncep!), fas amics, t'ho passes bé i xerres una estona i així saps quines opinions tenen,...Les altres coses (vestits, bellesa, etc) ja es donen per suposades als contes de princeses i príceps!
    felicitats! va bé començar, tant i tant jove!

  • Per què les princeses dels contes sempre son rosses?[Ofensiu]
    nuriagau | 14-04-2010 | Valoració: 10

    Celebro, ponni, que hagis publicat aquest segon relat: una història molt femenina i amb un final ben feliç.
    Aquesta princesa és molt espavilada, no sé si l'autora també ho és. Ella sap molt bé com "lligar-se" el príncep: es posa ben guapa i el convida a un bon gelat. Ha, ha, ha!

    Enhorabona,princesa morena!

    Núria

    PS: La teva germana Alba canta com el sol i li agrada molt la música rap i actuar com a la reina del teu conte?
    Al teu pare, Lluís, li agrada escriure com al rei?
    Caldrà que ens expliquis a qui coneixes que es diguin Ona i Ivan.

Valoració mitja: 9.33

l´Autor

ponni

2 Relats

17 Comentaris

6652 Lectures

Valoració de l'autor: 9.56

Biografia:
Tinc 7 anys i em dic Laura. M'agrada llegir (per exemple Gerònimo Stilton) i escriure.

La meves sèries favorites són Los magos de Waverly Place, Historias de media noche i El club de la herradura.


Adeu