La papallona

Un relat de: ponni

Hi havia una vegada una papallona molt bonica que tenia tres colors: blau, groc i rosa. Un dia la papallona va dir: prou!, aquí a aquest país no suporto res! La gent crida i fa forats al carrer i no hi ha altres papallones per jugar, i prou! Demà mateix me'n vaig a un altre país, ja he fet les maletes. El dia següent se'n va anar al nou país i no era igual a l'altre país. No, no, era millor, la gent no cridava i no feia forats al carrer. La papallona va veure un cartell que ficava "Palau d'or de les papallones". El va trobar i va entrar-hi. Hi havia molotes papallones de molts colors: verd, vermell, lila, or, plata, marró, taronja… Hi també hi havia moltes sales, tantes i tantes que n'hi havia més de cent. Com ara la dels miralls, la del maquillatge, la dels colors, la de música… La papallona va fer molts amics al Palau i van viure felinos per sempre més en aquell Palau d'Or.

Comentaris

  • No puc deixar...[Ofensiu]


    No puc deixar passar més dies sense dir-vos, a vosaltres els set autors que veu fer realitat Els contes dels més petits de relatencatala.com (estepa3, güitxi, Hannah, ponni, REGOR, Safir i uanra) que em va fer molta il·lusió veure con signàveu els vostres contes. Espero que no oblideu aquest Sant Jordi... el primer, potser, de la vostra futura vida literària...
    Un petó ben fort!
    -Joan-

  • SANT JORDI 2060[Ofensiu]
    nuriagau | 24-04-2010

    Aquest és el Nanorelat que he presentat amb el tema Sant Jordi 2060. Si aquest comentari el llegeix algú d'aquí 50 anys, que comprovi si la realitat s'apropa a la meva predicció. Jo no crec que hi sigui.

    Gran èxit a la paradeta d'RC

    Estepa3, güitxi, Hannah, ponni, REGOR, Safir i uanra signaran molts exemplars del llibre "Els contes dels més vellets de relatsencatala.cat".



    ponni, aquest comentari també et pot servir per enllaçar amb les pàgines dels coautors de la teva primera publicació.

    Segueix escrivint,

    Núria

  • Un relat infantil molt femení[Ofensiu]
    nuriagau | 28-03-2010 | Valoració: 10

    M'ha agradat molt llegir el teu conte de les papallones. Sé que, ben aviat, publicaràs un altre que també m'ha semblat fantàstic.

    Saps què? Estic acostumada a llegir els contes que fa el meu fill i els teus em semblen diferents: es nota que l'autora és una nena i que tenen un toc molt femení.

    A tu t'agradaria anar al Palau d'Or? A mí sí, segurament, veuríem un espectacle meravellós daurat i multicolor!

    Esperem els teus nous contes.

    Núria

  • Hola ponni ![Ofensiu]
    Nonna_Carme | 24-03-2010 | Valoració: 10

    Quin conte més bonic ! A mi també m'agraden molt les papallones i celebro aquest final tan deliciós vivint plegades en el Palau d'or.
    T'aniimo a que segueixis escrivint perquè tens imaginació i ho fas molt bé.
    Un petó, bonica.
    Nonna

  • carai![Ofensiu]
    perunforat | 24-03-2010

    quina sort que va tenir al papallona!Has posat tants i tants colors al contes que ha quedat ben irisat i amb final feliç, m'ha agradat!!! Només faltaria una papallona ben xula dibuixada!!!

    pd: com és que feien forats al terra?

    Arreveure i fins el pròxim conte!!!

    Raquel

  • Benvinguda, ponni![Ofensiu]
    uanra | 18-02-2010

    M'ha agradat . Moooooooooooooooooooooooooooooooolt bé!!!
















  • La papallona[Ofensiu]
    T. Cargol | 11-02-2010

    busca un lloc tranquil i amb bona companyia! Sort per a la papallona de tres colors!

  • Felicitats i Benvinguda[Ofensiu]
    Joan G. Pons | 10-02-2010 | Valoració: 10

    Molt maco ponni. No sóc un nen però sóc molt aficionat i els explico als contes i aquest el guardo.... doncs tinc una neta de 3 anys i mig.
    Endavant...escriu.

Valoració mitja: 10

l´Autor

ponni

2 Relats

17 Comentaris

6656 Lectures

Valoració de l'autor: 9.56

Biografia:
Tinc 7 anys i em dic Laura. M'agrada llegir (per exemple Gerònimo Stilton) i escriure.

La meves sèries favorites són Los magos de Waverly Place, Historias de media noche i El club de la herradura.


Adeu