La Nostra Presó

Un relat de: gudari

Els seus interessos són les meves cadenes,
cadenes que em retallen la llibertat.
La teva indiferència és el meu candau,
que en la foscor em manté condemnat.

Jo lluitaré per trencar les cadenes
elles han convertit l'amor en odi.
Tu hauràs de renunciar al palau
per poder obrir el meu candau.

Comentaris

  • LA fidelitat amb un mateix[Ofensiu]
    instants | 11-11-2005

    Costa, i es paga un preu molt car, però crec que val la pena, endavant!

  • AMUNT[Ofensiu]
    silvia_peratallada | 11-11-2005

    amb la lluita!!!!!
    que no s'aturi,
    que no ens aturin
    que no ens puguin callar
    salut i revolta!!!!
    Sílvia

  • <> | 02-11-2005 | Valoració: 10

    sentir paraules com aquestes donen energia. semblem sols en aquest món. sols envoltats de l'hipocresia, de la mentida. de la indiferencia, de la comoditat. però com fulles volant al vent topem els uns amb els altres i, esperançats, ens allunyem, altre cop, cap aquella annel·lada victòria. (quienes renuncian a la libertad esencial para obtener seguridad temporal, no merecen ni libertad ni seguridad)
    Gero arte! muaks!

  • AnNna | 28-06-2005 | Valoració: 10

    doncs bé, com l'altre dia, he decidit passejar-me per aquests autors a l'atzar amb pocs relats i comentaris... i aquí he anat a parar!

    I aquest poema està realment bé, de veritat, l'he trobat molt molt currat.... no et faré un gran comentari, perqùè no sé què dir-te... ni temàtiques, ni paraules claus, ni recursos, ni tot això que fem a lite al cole... però dir-te que depèn de quins poemes, a mida que vas llegint, el teu cervell va pensant: "uala que guapo, no? si és perfecte..." no ho sé, tot ben lligat, ni sobren ni falten paraules, ni tampoc hi ha res que s'hagués de canviar...

    crec que has fet un molt bon poema... i ho dic de veritat, no per dir, com moltes de les vegades que comento (annna, tonta! això no s'ha de dir! si comentes per quedar bé ho penses, però no ho dius, cony!)

    doncs això, després d'aquesta petita paranoia.... ja tenim una altra parrafada per dir-te senzillament que el teu poema m'ha agradat i molt...

    espero que t'agradi aquest segon comentari (rodolí) (bé, no perfecte, però si hi poses "gudari" sí que queda tot ben fet)

    vinga! aquí tens també la teva primera valoració! un 10! i merescut!!!! ;)

    com és que no tens res més penjat?? des d'aquest cuarto que sembla una sauna t'hi animo! jejeje! (encara que no sé de quin dia són aquests versos que comento)

    apa, adéu, que ja cansa tanta lletra!!!!!

    si vols passar-te per les meves creacions literàries (oh, gran nom) t'hi deixo!

    Petons!

    AnNna

  • Bentrobat[Ofensiu]
    Jordi Hill Montes | 17-05-2005

    en aquest raco de mon, que ja veuras com tambè pot ser el teu mon, espero tornar-te a llegir.

l´Autor

Foto de perfil de gudari

gudari

16 Relats

25 Comentaris

17928 Lectures

Valoració de l'autor: 9.11

Biografia:
Vaig naixer a Barcelona,
vaig jugar a Gironella,
em vaig fer gran a la Seu,
ara em formo a Barcelona altre cop,
i demà, nose,
on em portaran les idees?

Algunes paraules?
Les que em surten del cor
i la meva raó expressa en paraules,
amor,amistat,fraternitat,justícia,natura,joc
i més, potser demà serien unes altres...

Escric?
M'ordeno el pensament?
Poso a prova la meva consciència?
Em pujo la moral?
Qui sap, potser tu m'ajudes a coneixer-me!

No dubtis a coneixem; pau_lp674@hotmail.com