Naixement

Un relat de: gudari

.... jo corria, tothom al meu voltant corria, i jo no sabia per què, estava cansat i continuava corrent sense saber per que, fins que em vaig preguntar per que i vaig decidir deixar de córrer. Llavors em vaig adonar, que no tots corrien, si be la majoria corria, n'hi havia molts que anaven coixos, que caminaven, que s'arrossegaven, fins aquell moment no els havia vist, tot i això aquests també caminaven, i caminaven i no sabien per què. Això em va fer pensar, si abans corria i no sabia per què, i ara per què camino?? Així que vaig deixar de caminar i em vaig plantar.

Els que corrien, em deien boig, i continuaven corrent i corrent, sense saber per què, sense saber on van. Els que caminaven i s'arrossegaven llastimosament em miraven i ja no deien res, prouta feina tenien a caminar. I un cop parat, vaig descobrir que no era l'únic que n'hi havia d'altres que també estaven parats, alguns estirats al terra impotents del cansament, agonitzant les seves últimes hores. Altres disfrutant el moment, la tranquil·litat, i mirant endarrere, vaig néixer, vaig començar a viure.....

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

Foto de perfil de gudari

gudari

16 Relats

25 Comentaris

17857 Lectures

Valoració de l'autor: 9.11

Biografia:
Vaig naixer a Barcelona,
vaig jugar a Gironella,
em vaig fer gran a la Seu,
ara em formo a Barcelona altre cop,
i demà, nose,
on em portaran les idees?

Algunes paraules?
Les que em surten del cor
i la meva raó expressa en paraules,
amor,amistat,fraternitat,justícia,natura,joc
i més, potser demà serien unes altres...

Escric?
M'ordeno el pensament?
Poso a prova la meva consciència?
Em pujo la moral?
Qui sap, potser tu m'ajudes a coneixer-me!

No dubtis a coneixem; pau_lp674@hotmail.com