La Misèria addicta

Un relat de: Misèria Matacoloms
Prometo ser fidel a les meves addiccions
i lluitar dia a dia per una mort propera.
Arraconar qualsevol pensament necessari
defensant com una il·luminada els superflus.
Malvendre els ideals
aprofitant les debilitats alienes
per a modelar-me fins ser la noia idíl·lica
que tots desitgeu.

Comentaris

  • Et vull...[Ofensiu]
    AVERROIS | 16-07-2011

    ...fer un comentari. Si vols contestar a un comentari que et facin els altres, està bé que ho escriguis en el teu relat, però moltes vegades la persona que t'ha fet el comentari no ho veurà ja que segurament no tornarà a entrar a llegir per segona vegada el relat. El que és fa normalment és clicar el link del que t'ha fet el comentari i triar un dels seus relats i allí fer el comentari que vulguis. D'aquesta manera també llegueixes alguna cosa d'ell. Tan sols és una suggerencia.
    Una abraçada.

  • La Misèria[Ofensiu]
    Misèria Matacoloms | 15-07-2011

    M'ha agradat molt el teu comentari,moltes gràcies!. Seria bo que quan qualsevol de nosaltres passés per al costat de la misèria, i desgraciadament avui en dia és molt probable, seguís el teu consell en lloc de mirar cap a un altre costat o utilitzar-la de manera barroera per treure profit... Una abraçada de misèria :)

  • Codonyos!!!...[Ofensiu]
    AVERROIS | 15-07-2011 | Valoració: 10

    ...Si els altres et demanen que siguis així, crec que has de canviat de amistats. Ja sé que un és com és, però canviar perquè uns altres et volen diferent...no!
    Una abraçada sense addicció.