La meva vida en sentits

Un relat de: ales de foc
Et miro i hi veig la vida.
T'escolto i sento la música.
Et beso i menjo el plaer
de tenir el regal de la vida.
T'oloro la il.lusió, llum ,l' alegria.
T'abraço i sento la fusió dels cors.
Sento, veig,oloro, toco i assaborejo amb tu, fill meu,
tot el meu món.

Comentaris

  • Un relat molt bonic i sentit[Ofensiu]
    Eloi Miró | 01-04-2013 | Valoració: 10

    Primer de tot gràcies pel teu comentari.
    Pel que fa aquest relat m’ha tocat especialment, trobo que té una cosa que no sé ven bé com explicar-la, però que ajuda a que una cosa simple sigui complexa, sentida i una obra d’art.
    M’agrada el teu lema sobre el camí, però jo més que pensar en la solitud del caminant penso amb la famosa frase de: caminant no hi ha camí, es fa camí al caminar... m’agrada i crec que és totalment certa donant-nos a entendre que no hi ha res escrit i que tots som capaços de ser el que volem, només cal que ens posem en marxa...

    una abraçada
    Eloi

  • una petició[Ofensiu]
    Joan G. Pons | 29-03-2013

    Jo, a nivell particular, cada divendres, via correu, redacto amb o sense participació, una comunicació anomenada LA BOTIGA, al voltant de la persona, creativitat, viure en positiu, etc. Sense cap cost.
    Si vols, sense cap compromís, t'envio la darrera i decideixes si la vols rebre.
    També vull demanar-te autorització per incloure a La Botiga, aquest text, i altres que publiques....
    Ja em diràs. El meu correu és.... ponsjo@gmail.com
    Joan

  • Sentir i Viure[Ofensiu]
    Joan G. Pons | 29-03-2013 | Valoració: 10

    Sensacional i molt i molt sensacional... que també són sensacions.
    Sóc molt sensible als sentits. Enhorabona !!! Ho comparteixo plenament.

  • Quanta raó tens...[Ofensiu]
    Annalls | 01-03-2013

    ...a "Quan dorms", explico una mica el mateix...Gràcies per venir-me a comentar, sempre fa il·lusió que es passi algú que no coneixes encara.

l´Autor

Foto de perfil de ales de foc

ales de foc

109 Relats

334 Comentaris

69717 Lectures

Valoració de l'autor: 9.94

Biografia:
nascuda un mes de maig de fa uns quants anys.. Mare de dos preciositats i metgessa de professió.Tinc neguit per tot el que m'envolta, i em falten hores al dia per disfrutar de tot el que m'agrada: la música, el ciclisme, la fotografia, els animals, la cuina, escriure i escoltar. S'ha de viure tant i amb tanta intensitat la vida!! Balla, canta, pedala, riu, ESCRIU i sobretot viu!!!