La merda aquesta

Un relat de: joomateixaaa
No pots, se t'acaben les forçes de fer tot. Veus que no ets prou intel·ligent per el que t'estan explicant...

Molta feina...

No entens res...

Els amics se'n van, i no tornen, mai. Res tornarà a ser com abans.
Semblen molts, però en són dos, tres? Com a màxim cinc.

Confiança? No entens això. Amistat? Sí, però poca i costa.

Veus que els núvols baixen i plaurà, veus que el temps passa, no t'espera, tots voldriem que ens esperès.

No podria anar més lent? 5.000 dies...

Gent, rieu dels altres? Creieu que així és tot millor? No. Ja sentiu bé a la gent noble com jo mateixa queixant-me de vosaltres. Cansa.

Tanta merda al món, això també és un tòpic? Jo en diria una realitat.
I què és un tòpic? La realitat pensada pels pensadors que no pensen.

Dir, sentir, estimar, ferir.
Aquest serà el meu lema, el teu també el podria ser. Pensa'l tu, et sentiràs més bé, amb ganes d'alguna cosa, jo no.

No sóc prou intel·ligent per pensar, llegir, estudiar, empollar fer treballs...

M'agradaria ser una altre persona, aquelles que tenen moltes coses a fer, però que no fan res. Estudien.

Ni intel·ligent, ni amable, ni res?

No som res, perquè mengem de tot. Som el que mengem, i si mengem de tot? El tot és el res d'una persona, així va la cosa

Tòpics?

No ho se.

APA CIAU! I disfruta tu que pots, tens algo, jo no.

Comentaris

  • Has fet clic al concurs per error?[Ofensiu]


    Has fet clic al concurs per error?


    Aquest mes el tema de "Mitjans de transport" és... en tren.

    El teu relat no té relació amb el tema o supera la llargada de 2000 caràcters. Ens sap greu no acceptar-lo per al concurs ARC de micro relats a la ràdio.

    Torna a provar-ho amb un relat que entri a les bases i aquest no el tenim en compte. T'animem a fer-ho és un repte interessant!

    Gràcies per voler participar!


    Associació de Relataires

  • Així anem![Ofensiu]
    jomagi | 03-12-2016 | Valoració: 10

    Per més que un s'entesti per ser optimista i tirar endavant... quant menys t'ho penses paf!... et foten una dolorosa trompada, física o moral... o xap!... una cagarada s'ha interposat entre la sabata i les rajoles d'últim disseny....
    M'agradat molt. Et seguiré.Una abraçada.