LA JUDIT de Marla

Un relat de: donna

La Judit s'ha tatuat al bell mig del seu pit i amb lletres gòtiques la frase "No som princeses d'un conte de fades, però serem les putes reines del nostre destí". Sap el què és sentir que la vida es carda de tu. Com tu. Com jo. Per això cada matí ens fem un petó al mirall del wc, ens maquillem -ens inventem- i sortim al carrer orgulloses de ser qui som i de tenir la sort de ser prou valentes encara per perseguir somnis.

Comentaris

  • L'orgull...[Ofensiu]
    la nosequè | 15-07-2008

    ...no és un bon amic del benestar personal. Les ferides a l'orgull son les que fan més mal, si un es defà d'aquest individualisme més pur i s'obre als altres sense orgulls, sense pintallavis, la vida passa sorprenentment millor. Ja no cal inventar-se i reconstruir-se la cara cada dia, perquè tot fluix.
    Tot i aixì si Judit pensa que és la millor opció per a ella, endavant!!!

  • m'agrada[Ofensiu]
    gypsy | 29-03-2007 | Valoració: 10

    aquesta dona valenta que es descobreix diferent cada dia, m'agrada la seva independència i el seu agosarament en dir el què vol i el què pensa.

    petons.

  • rokins | 16-03-2007

    Digues que si tia!... que com el nostre vell poeta del poble diu "tot esta per fer i tot es possible"!

l´Autor

Foto de perfil de donna

donna

31 Relats

49 Comentaris

60980 Lectures

Valoració de l'autor: 9.73

Biografia:
Som els relats que vam ser escrits el dia 8 de març de 2007 en conmemoració del DIA INTERNACIONAL DE LA DONA TREBALLADORA 08-03-2007
Esperem agradar-vos!

"Jo et cuido, tu em cuides"

DONNA
_____

il·lustració:
"Això Era i No Era…El Bell Dorment"
de Mireia Coll.
______