EL BELL DORMENT de Frida

Un relat de: donna

Conten que un dia un bell xicot, desobeint les ordres dels seus pares va anar a voltar sol pel poble i en veure una anciana fent puntes al coixí i va voler provar de fer-ne.
El pobre xicot, que no sabia que sobre ell pesava una maledicció es va punxar amb una agulla de cap i a l'instant quedà profundament adormit.

(Possiblement que és per això que els homes no cusen mai, doncs encara viu el record dins del seu inconcient)

Va quedar aletargat com un os durant l'hivern, però ni el fred va poder esborrar de les seves molsudes galtes, aquell color rosadet.

Els pares el van col·locar a la sala més majestuosa d'un castell i van encarregar a una fada que tingués cura d'ell. Aquesta el va envoltar de fossats i revestir de esbarzers. Va passar molt temps...
Un dia una bonica princesa que vivia a prop d'allà s'hi va acostar amb el cavall.

Intrigada i valenta com poques, va segar a cops d'espasa els esbarzers i de cop és va trobar al mig de la sala del castell. Allà estirat hi va veure un xicot, llarg, corpulent, barbut que tot i dormit feia cara d'espant.

Ella s'hi acostà a poc a poc, l'acaronà, tal com sol fer una mare, lleugerament li besà la galta.

De cop el bordegàs s'aixecà, obrint-se-li la camisa mig esparracada i deixant-li el pit pelut a l'aire (perquè sabeu, que tot i estan adormit, també creixia i la roba se li anava fent petita)

Oh! va fer la princesa esgarrifada, però se'n sentí responsable, i se l'endugué al seu reialme.

Què us penseu? que si va casar?
Doncs mireu, feu les vostres conclusions.

Comentaris

  • Hola; vols enviar-ho a tribuna@guimera.info ?[Ofensiu]
    Antonio Mora Vergés | 24-09-2008 | Valoració: 10

    M'agrada el teu estil.

    El text en format word com en un arxiu annex a l'email a tribuna@guimera.info

    la imatge del bell dorment o de la princesa , al teu gust, també com annex.


    coneixes Guimerà ?

    has entrat a www.guimera.info ?

    I. doncs que estas esperant ?

    tribuna@guimera.info

  • vale Frida[Ofensiu]
    ANEROL | 27-06-2007 | Valoració: 10

    en dos pàrrafs ja has expressat la creu de les dones: el posat maternal i el sentit de responsabilitat. Bé, ets divertida

l´Autor

Foto de perfil de donna

donna

31 Relats

49 Comentaris

60977 Lectures

Valoració de l'autor: 9.73

Biografia:
Som els relats que vam ser escrits el dia 8 de març de 2007 en conmemoració del DIA INTERNACIONAL DE LA DONA TREBALLADORA 08-03-2007
Esperem agradar-vos!

"Jo et cuido, tu em cuides"

DONNA
_____

il·lustració:
"Això Era i No Era…El Bell Dorment"
de Mireia Coll.
______