Jo vull ser com Capdelin (Enveja)

Un relat de: shyshark

Oh com m'agradaria poder tenir la constància i la capacitat productiva d'aquest/a Capdelin. El seu ull per enregistar sensacions. La seva manera d'expressar els pensaments.

Oh relataires, com m'estimaria ser llegit per milers i comentat per centenars.

Oh, com seria de feliç si figurés en la llista dels més llegits, dels més comentats.

El meu magí imagina
pensa, cerca, barrina
i finalment troba una sol.lució.

(Aquí una el.lipsi temporal)

Ja estic entre els primers de la llista.

Jo mateix i tots els meus amics i familiars ens hem passat uns quants dies fent clic clic clic en la llista dels meus relats i la màquina comptadora, que sap comptar però no distingeix d'on venen els clics, ha sumat una lectura rere una l'altra i he aconseguit estar a l'Olimp de RC.

Oh, quin gust,
Oh, quin gran goig,
Oh, quina joia.
Dedico el meu triomf a tots aquells que m'han ajudat a aconseguir-ho.

Per cert, el metge diu que la tendinitis que tinc a la mà dreta i al canell se'm passarà en pocs dies si no toco gaire el ratolí i em prenc els anti-inflamatoris.
AAAAAAHHHHH. L'esforç ha pagat la pena.




estaré encantat de rebre la teva visita a: www.sietevidastieneelgato.blogspot.com

Comentaris

  • entenc la teva impotència[Ofensiu]
    gypsy | 27-01-2007

    amb el tema. Crec que tens raó que hauriem de cercar una manera, perquè som MOLTS, de que no quedi gent al ostracisme. Tothom escriu i penja relats perquè siguin llegits. Aquesta deu ser la causa que molta gent deixa d'escriure, hi ha molts autors amb pocs relats i pocs o cap comentari. Al començar, una empenta és fonamental i és aquí, on hauríem d'intentar millorar el sistema.

    petons!!

    gypsy

    PD: molts voldríem ser com Capdelin i tenir aquesta visió transversal del món.

l´Autor

Foto de perfil de shyshark

shyshark

12 Relats

29 Comentaris

20526 Lectures

Valoració de l'autor: 9.83

Biografia:
Se va el caimán se va el caimán, se va para Barranquilla. Allà l'espera el tauró tímid. S'han conegut al feisbuk i provaran de veure si tenen alguna cosa en comú.
Visita'm tu a: http://sietevidastieneelgato.blogspot.com