La petita història d'un relat problemàtic

Un relat de: shyshark

Havia escrit un relat breu, molt curt, onomatopeic.
Tan breu, curt i onomatopeic que li vaig posar per títol Micro relat minimalista sense títol. Crec que hi ha més caràcters al títol que al propi text.
Vet aquí que, content del resultat l'envio a RC cap a finals de gener.
Un dia més tard decideixo afegir-hi una línia més. En realitat dues paraules, dos punts i dos signes d'admiració.
Uns quants dies en espera del missatge de publicació. Aquest missatge no arriba.
Vaig a veure què passa. Misteriosament el relat ha desaparegut de la llista "els meus relats". Potser no vaig clicar bé en el botó publicar després de la darrera edició.
Escric als responsables de publicació del web. No hi ha resposta.
Torno a publicar el micro relat. Novament dies d'espera. El relat torna a no ser-hi a la llista. Cap resposta, tampoc.
Principis de març. Tercera publicació. Canvio la descripció incloent-hi la frase: "Aquest relat fa de mal publicar".
Finalment l'equip de RC dóna senyals de vida. El correu em diu: "relatsencatala.com t'informa".
Vaja, al.leluia.
Doncs no. La informació que m'arriba és aquesta:

"Malhauradament el relat que vas enviar a relatsencatala.com ha estat
rebutjat per política d'edició.


T'encoratgem a que ho intentis en una propera ocasió.


L'equip de relatsencatala.com



Benvolgut Paco,

No publiquem relats tan curts com "micro relat minimalista sense títol", et recomanem que facis un recull de micro-relats i els enviïs sota un únic relat-recull.
Moltes gràcies i disculpa les molèsties.
l'equip de relatsencatala.cat"

Fiu. Això és el que passa per minimalitzar massa. Maximalitza i no t'ho trobaràs.

En aquest moment podries preguntar: I el relat, on és?
És aquí sota, tan petit i mínim que passa desapercebut.

Ell: Uummpf!!
Ella: Jaa?!
Ell: Uaauu!!
Ella: Vaja.

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

Foto de perfil de shyshark

shyshark

12 Relats

29 Comentaris

20455 Lectures

Valoració de l'autor: 9.83

Biografia:
Se va el caimán se va el caimán, se va para Barranquilla. Allà l'espera el tauró tímid. S'han conegut al feisbuk i provaran de veure si tenen alguna cosa en comú.
Visita'm tu a: http://sietevidastieneelgato.blogspot.com