JO VOLDRIA...

Un relat de: LALY!!!

Vull buscar un camí
on la lluna hi dormi
i els estels brillants
donin llum al cel.

Apropar-me una mica
a l'univers sencer
on tot té equilibri
i no cal dir res.

Formar part de la vida
com un gra de sorra més
i conviure amb tot plegat
sense lluites ni secrets.

Estimar-me tal com sóc,
estimar-te a tú com ets,
i buscar aquest camí
que ens ajudi a entendre'ns més.

Comentaris

  • És tot el que jo voldria, també[Ofensiu]
    brideshead | 26-08-2005

    Creure en l'esperança d'un món millor, on tots ens apleguem sense rancúnies ni diferències, un món on l'amor sigui possible. Algun dia el tindrem, ja veuràs. En les nostres mans està... i en poemes com el teu, per recordar-nos-ho.

    Saps? Tinc un poema amb el mateix, exacte, títol. L'he vist a la llista dels "Relats a l'atzar" i quan l'he obert he tingut diverses sorpreses ben grates: una, veure que era d'una altra autora, dues, descobrir que ets la filla de la ROSASP, a qui admiro profundament, i tres, saber que tu deus ser la destinatària d'aquell poema meravellós "13 pètals".

    Així doncs, Laia, avui ja em dono per satisfeta!

    Una abraçada ben gran, segueix escrivint que ho fas molt i molt bé!

    PS. Dóna-li records a la mare!

  • Xiqueta...[Ofensiu]
    Ze Pequeño | 10-06-2005

    d'insensible no tens res. Això que has escrit és molt bonic. Amb un sentit profund que el fa impactant.

    Has heretat els gens de la teva mare!!!

    No ho deixis mai. Pots arribar a fer meravells.

    Una abraçada.

  • És...[Ofensiu]
    Thalassa | 08-05-2005

    molt bo, i la última estrofa genial! Felicitats i segueix escribint!

    Per les faltes no et preocupis, a tothom se'ns escapa alguna de tant en tant...

    Thalassa

    P.S.: t'he descobert ara, i espero que se t'encengui la bombeta més sovint.

  • molt maco![Ofensiu]
    tramuntana | 28-03-2005 | Valoració: 9


    Ostres, cada vegada que et llegeixo m'agrada més el que escrius, pel meu gust aquest és el millor dels que he llegit fins ara. Una abraçada molt forta Laia!

  • El camí...[Ofensiu]
    Llibre | 19-12-2004

    que demanes, no és un camí fàcil. Un camí amb llum (ho diu la primera estrofa), un camí assenyat (ho indica la segona), un camí carregat de vida (a la tercera)... Realment, no és un camí senzill. Molta gent s'hi queda, enlluernat per la llum, confós davant l'equilibri, temorenc enfront de la vida.

    Però les teves paraules em fan pensar que, de ben segur, aquest no srà el teu cas.

    Un poema senzill, però de paraules directes i amb un missatge ben clar. M'agrada.

    LLIBRE

l´Autor

Foto de perfil de LALY!!!

LALY!!!

5 Relats

13 Comentaris

6679 Lectures

Valoració de l'autor: 8.67

Biografia:
QUE US PUC DIR:
- Em dic Laia, pero tb me podeu dir Laly!!!

- Tink 13anyets i stik a la flor de la vida..... wenu o aixo s supose.. Nkara k els tios no m contestin els missatges d movil...)

- M'encanta surtir de juerga am les amiguetes... i si pot ser am algun amic o mes que amic... poz també

- Sok d Lleida capital /(pardinyes...veniume a visitar si voleu!!!)

- Sok una motivada a dibuixar manga i anime

- La meva mama es la Rosasp, nkara k io no stik tan biciada com ella!!.....

- Lo meu no es escriure...nkra k wenu....d vegades.....algu es algu....no?¿

Petonets, abraçades, records.....a tots!!!!!!!!!

D VGADES SOK MULT RARETA.... sobretot x la nit....jijiji

A x cert el meu msn es: mosquitor_13@hotmail.com