Mu-Mu Punkita: l'esperit del vent

Un relat de: LALY!!!

Conten les velles llegendes que en un país molt calorós, vivia una vaqueta anomenada Mu-Mu Punkita. Va tenir de marxar a buscar-se la vida, perquè l'amo de la seva antiga casa, va estar assassinat i el van tirar al precipici més fons i negre del món.
Caminant, caminant.... es va topar amb una forta tempesta i es va refugiar en una cova, on va donar la casualitat de trobar-se amb un drac molt estrany que li va resultar un xic familiar. La vaca, que no es tallava un pel, li va preguntar:
- Qui ets tu? Em sembla que et conec, no ets el drac de la llegenda de Sant Jordi?
- Sí, realment sóc jo. El segon protagonista de la famosa llegenda.
- Però, no vas morir i et vas convertir en una rosa?
- Això és el que creu tot el món. En realitat a mi no em va matar ningú, em vaig fer el mort perquè el Jordi no es desil·lusionés.
- I la rosa, d'on va sortir?
- Bé, quan jo era petit, m'agradava molt la màgia i un bruixot, em va ensenyar el truc de la rosa.
Quan el cavaller Jordi em va matar, després es va disculpar davant del meu cadàver.
Ell en realitat, era ben pacifista.
- No ets una mica surrealista?- el va interrompre la Mu-Mu.
- No dona, no. Tot va passar com jo t'he dit...
- I com et vas poder empassar tots aquells bous i xicotes?
- Mira, en realitat jo sóc vegetarià, però tenia que fer el paper que se m'havia encomanat.
Tenia que fer veure que era molt poderós. Mai me'n menjava cap, els agafava amb la boca i el duia fins al bosc.
- Ets increïble! Llavors, no em menjaràs?
- Ni parlar-ne, quin fàstic! Si vols pots quedar-te fins que passi la tempesta.
- D'acord, moltes gràcies per la teva hospitalitat. No sé, veig en els teus ulls que tens poders, no m'estaràs amagant alguna cosa?
- Doncs, si, tens raó. Tinc la missió de mantenir l'escalfor de la terra.
La vaca cada cop més entusiasmada, li va dir al drac:
- Si us plau, no podria ajudar-te?
- Jo crec que el destí t'ha portat fins a aquesta cova, si ho desitges amb tot el cor, pot ajudar-me.
- Ho desitjo, t'ho dic de debò, no menteixo...
- D'acord. Només has de pujar fins a l'Himàlaia, on veuràs que es creuen el sol, la pluja i la lluna. Sols manques tu: EL VENT. Podràs volar sobre l'esperit de la terra.
- Muuu, Muuu, això és genial. Però com creus que podré pujar a l'Himàlaia?
- Només pots aconseguir-ho tu, ets l'escollida. Et donaré una bola de cristall que et donarà escalfor durant el teu viatge. Ara, ves a dormir, per recuperar forces.
Quan va sortir el primer raig de sol, Mu-Mu Punkita es va acomiadar del drac i va començar el seu viatge. Va trigar 1000 dies i 1000 nits per arribar al seu destí, superant tots els entrebancs, moguda per la il·lusió de convertir-se en vent.
Era ja molt velleta i tenia la pell plena de cicatrius.
Mu-Mu, va dir:
- Això es maravellós, mai havia vist res tan bonic...
En el moment en que el sol, la lluna i la pluja es van creuar uns instants, la vaca va morir i el seu esperit va pujar al cel, convertit en vent.
Ara, gràcies al sol, a la lluna, la pluja, el vent i l'escalfor de la terra, gràcies a tots els animals que van complir una missió, tenim el món que tenim.
I si escoltes atentament en les nits de molt vent, podràs escoltar molt fluixet:
"Mu-Muuuu Punkitaaaaaa".
Aquesta llegenda la va contar l'amic de l'amic de l'amic de l'avi del avi del besavi del meu pare, que en el seu moment li havia contat un habitant de l'Índia.






Comentaris

  • jajaj[Ofensiu]
    tramuntana | 02-09-2005

    M'ha encantat aquest finaaaal! jeje molt bo! molt ben trobat Laieta!!
    Aquesta llegenda la va contar l'amic de l'amic de l'amic de l'avi del avi del besavi del meu pare, que en el seu moment li havia contat un habitant de l'Índia. jajaja
    peetons maca!!!

    laura^^

l´Autor

Foto de perfil de LALY!!!

LALY!!!

5 Relats

13 Comentaris

6681 Lectures

Valoració de l'autor: 8.67

Biografia:
QUE US PUC DIR:
- Em dic Laia, pero tb me podeu dir Laly!!!

- Tink 13anyets i stik a la flor de la vida..... wenu o aixo s supose.. Nkara k els tios no m contestin els missatges d movil...)

- M'encanta surtir de juerga am les amiguetes... i si pot ser am algun amic o mes que amic... poz també

- Sok d Lleida capital /(pardinyes...veniume a visitar si voleu!!!)

- Sok una motivada a dibuixar manga i anime

- La meva mama es la Rosasp, nkara k io no stik tan biciada com ella!!.....

- Lo meu no es escriure...nkra k wenu....d vegades.....algu es algu....no?¿

Petonets, abraçades, records.....a tots!!!!!!!!!

D VGADES SOK MULT RARETA.... sobretot x la nit....jijiji

A x cert el meu msn es: mosquitor_13@hotmail.com