Ió.

Un relat de: Niet Sart

Oh, hi ha més llunes! Unes, unes... I altres. Tres i quatre, i més. Mes llunar, de 28 dies. Febrer. Febre. Febril. Abril. Albir. Lliure albir. Llibre. Llebre. Febre. Febril. Abril. Albir. Lliure albir. Llibre. Llebre. Febre. Febril. Abril. Albir. Lliure albir. Llibre. Llebre...

Perdut en sa perifèria. Fira. Foc. Flash. Foto, foto d'Ió, lluna de Júpiter. Anell. Compromís. Casp. Caspa. Cabells. Rissos d'or. Ossos d'ivori. Criselefantí. Crist en majestat i un elefant, i una foca. Focus. El·lipse. Òrbita. Planeta. Lluna.

Lluna, lluna, lluna. Pruna. Bruna. L'Alba, una noia verge i bruna. Verge. Marge. Margalida. Mar i Gàl·lia. Gallia est omnis divisa in partes tres. Llatí. Llenties. Fideuà. Me deus un sopar. Deus. Sinister Deus. Distra et sinistra. Ora et labora. Oral. Llengua. Castellà. Examen. Sex, Amen. Homo. Sapiens. Sapientíssim. Savi. Sàbia. Àvia. Via. Vida. C'est la vie. Se la ví. Cela, ví. Camilo José Cela. La Colmena. Coles de Bruselas. Escoles de Brussel·les. Escola. Institut. Instigar. Castigar. Castellà. He d'estudiar. És tudar. Malgastar. Melchor, Gaspar, Baltasar. Els Reis. Borbons. Història, assignatura, castellà.

Perdut en sa perifèria. Perístil. Perípter i octàstil. Tholos. Panteó. Art. Història de l'art. Castellà. Mal de cap.

Comentaris

  • Felicitats[Ofensiu]
    Elvira | 05-11-2009

    Quin text més difícil!

  • Original[Ofensiu]
    llamp! | 30-08-2009 | Valoració: 10


    Si més no, el joc de paraules que s'assemblen li dóna un toc d'originalitat.

    Salut.

    llamp!

l´Autor

Niet Sart

2 Relats

6 Comentaris

1705 Lectures

Valoració de l'autor: 9.25

Biografia:
No solc presentar-me, m'agrada sentir que som més que un nom, que he viscut més que una edat i que venc de qualque cosa més que d'un lloc.

Últims relats de l'autor