Hola a tots els i les relataires

Un relat de: L'home de paper i tinta

Hola a tots els i les relataires. Quan era petit, m'agradava molt publicar els meus escrits a la revista de l'escola. I fa una mica de temps, vaig descobrir aquest lloc web de relatsencatala.com per pura casualitat, mentre buscava informació sobre l'actor de doblatge Joan Sanz. Sí, ho heu endevinat, a mi m'encantava Bola de Drac (ja que molts sabreu que en Joan Sanz posava veu magistralment al personatge d'en Vegeta). Però bé, Bola de Drac sí o Bola de Drac no, aquest no és un debat que jo vulgui obrir (o, més aviat, reobrir) en aquests moments.

Resulta que vaig veure que en Joan Sanz estava registrat com a autor en aquest web (no sé si ara ho continuarà estant, però em sembla que no), i que tothom qui ho volgués podia registrar-s'hi. I així, després de rumiar-m'ho uns quants dies, vaig decidir apuntar-m'hi jo també.

Rebeu, doncs, tots plegats una cordial salutació d'aquest relataire en el seu relat de debut.


Comentaris

  • Benvingut[Ofensiu]
    Galzeran (homefosc) | 25-02-2011

    Home de paper i tinta, començarem a llegir-te amb avidesa, tens uns referents interessants amb això de la bola de drac, tot i que a mi em queia ja na mica de passada
    Bon periple per aquesta plana.

    Ferran

  • Hola![Ofensiu]

    Només he obert aquest web un moment per veure si havia sortit el meu darrer relat i he vist el títol del teu. Bé, he pensat, si s'adreça a tots nosaltres el mínim que puc fer és llegir-lo. I ara després de llegir-te, doncs jo també t'he de donar la benvinguda, i te la dono des del Canadà que és on visc. Sí, el món s'ha fet petit amb l'Internet.
    Me'n vaig a fer el sopar o avui no soparé (aquí son dos quarts de dotze).
    Una abraçada,
    Shaudin

  • Gràcies pels comentaris[Ofensiu]

    Gràcies, Unaquimera, Joan G. Pons i Nonna_Carme! Heu estat els tres primers relataires que heu comentat el meu relat de debut. Em fa molta il·lusió que hi hagi algú que s'hagi pres la molèstia de comentar un relat escrit per mi. Espero estar inspirat aviat per tal de poder oferir-vos un bon segon relat, a vosaltres i a tothom qui vulgui llegir-lo. De nou, moltes gràcies a tots tres!

  • Hola home de paper i tinta![Ofensiu]
    Nonna_Carme | 25-03-2010

    Benvingut a aquesta gran família ! Ja veuràs com t'agrada .
    Espero llegir aviat nous relats teus.
    Repeteixo : BENVINGUT !!!

  • Benvingut[Ofensiu]
    Joan G. Pons | 25-03-2010 | Valoració: 10

    Un Hola obert i acollidor !
    I una invitació a que segueixis participant.
    A mi no m'agrada Bola de Drac.

  • Gràcies, de part d'una relataire[Ofensiu]
    Unaquimera | 24-03-2010

    He rebut la teva salutació i te l'agraeixo molt, home de tinta i paper!

    Enviaràs un segon relat, ara que ja has debutat?

    Mentre espero saber de tu, t'envio una abraçada de benvinguda,
    Unaquimera

l´Autor

L'home de paper i tinta

2 Relats

9 Comentaris

1528 Lectures

Valoració de l'autor: 5.00