Gat escaldat.

Un relat de: La Banyeta del badiu

Està convidada a una festa de màscares i s'ha proposat arrasar, per això ...li paguen !.
És una dona molt vistosa i de bandera, i te molt d'èxit en totes les festes que la "conviden".
L'anfitrió , sempre que la convida, li paga una minuta exorbitant. La té com un objecte de luxe, per ell i per els convidats masculins, amb ella la festa, sempra és un èxit.

El seu armari, no te res d'envejar a una gran boutique de marques. Té de tot , i tot del bo i millor.

Encara no estava gaire decidida de que aniria disfressada, però al final s'ha decidit per anar de " Gateta ronronejant i sexi".

Ha decidit posar-se una granota de pell negre i lluent, tant ajustat que sembla la seva pròpia pell.
Botes altres, negres i amb molt de taló d'agulla, tot a joc amb l'antifaç, negre i amb plomes tornassolades que volen semblar les pestanyes de la gateta.
Del culet li sortirà una cua, també de pell negre, llarga i lluent, amb un llaçet a prop del culet ( s'ha de ser femenina ).
En el cap, un "estrènya caps " amb dues orelletes, ven dretes, i també de pell.
Resumint, anirà de gateta. Èxit total !.

Dues hores desprès, ja porta els bigotis i els morrets adients amb la disfressa, és mira al mirall i diu amb els morrets molsuts : - Miauuuu! -.
Va entrenant-se . Però els llavis, li fan mal, ja passarà !, pensa.
Ara toca posar-se la granota de pell, i ... oh !! horror !!, la granota de la talla 36 no li entra !!.

Un parell de setmanes abans, és va " ensiliconar ". És va fer posar uns pits de la talla 100 ( ella diu que 95 ), i el pitjor , és que li ha sortit ... panxa ! ( li ha de venir la regla ), i per súmmum, el pintallavis que li han posat " el de las estrelles ", li està fent reacció amb la silicona líquida que li van infiltrar, i porta uns " morros de garrí ", inflats i apunt d'esclatar.

- La granota, ha d'entrar... com sigui ! -.
En tot l'armari que te ple de roba, no ha trobat res per suplir-lo... i la granota, ha d'entrar !.

- Unes tisores i unes agulles imperdibles i quedarà com nou-. Va pensar.
- Li farè , uns talls de tisores, això si ... " de disseny " ! -.
- Les "metes", no m'hi caven... tisores !, quedaré més sexi. La panxa no m'entra... tisores !, faré més goig.
Maleïda cua !, només faig que entrabancar-me... tisores ! -.
La cua li queda massa curta i al ser de pell, és recargala, i tallant, tallant, sensa voler, s'emporta un parell d'ungles esculpides en porcellana (manicura esgarrada).
- Se m'estan inflant els turmells, res de botes altes " ballarines" negres, em daran un aire... més eteri !.
Sort que l'estrènya caps amb les orelletes no necessita cap retoc. Estic... monísima !-.

Amb totes aquestes hores d'arranjaments, el cotxe de l'amfitrió, ja l'ha vingut a recollir.
Plou, fa vent i fred. El xofer l'acompanya fins a la porta de la mansió on és fa la festa, portant-li un paraigua per refugiar-se de l'aiguat que està caient.

L'aigua i el vent, fan que les plomes de l'antifaç quedin xopes, i és desplomin gotejant sobre els ulls, desfent el rímel i el maquillatge.
Les orelletes, s'han desmaiat, cada una va al seu aire.
La granota negre amb la pluja, i que ja li venia petita, s'ha anat escarransint, i els talls ( això si... de disseny !) que s'ha fet amb les tisores, per poder posar-se'l, es van esgarrinxant.
Porta un "set", que li deixa a la vista tot el cul, i els pits, que semblen dues pilotes de futbol, campen fora del tall que s'ha fet com a escot.
La cueta, se li ha esfilagarsat i ha escongit. Sembla que porti un " mocho" vell, per fregat.
Les "Ballarines" supuren aigua per tot.
Els llavis, li fan mal de tant inflats que estan, sembla que li vagin a rebentar, pero... ella aguanta amb un somriure de vampiresa.

Ella, tota ufanosa ( no s'ha vist ), fa la seva entrada triomfal.

Tothom se la mira, de què va ?.

L'anfitrió, se li acosta i somrient, diu en veu alta: - La senyoreta Azahara, ve de ... Gat escaldat, desprès d'una baralla al carrer !!, un aplaudiment per ella !! -.

Tothom va esclatar en rialles. Ella, va marxar amb la cua entre cames.
Encara riuen en les festes de l'anfitrió, quan comenten l'anècdota.

L'endemà al matí, la senyoreta, va rebre un sobre amb una targeta que deia: - Ja has cobrat ! i no tornis -.

Ara ella, és dedica a fer de modista, sensa massa èxit per això.























Comentaris

  • molt bo ...[Ofensiu]
    Conxa Forteza | 07-11-2005

    pobra moixa, i l'ocurrència de l'anfitrió és molt bona ... encara ric ..

    Una besada

    Conxa

  • gràcies...[Ofensiu]
    Capdelin | 07-11-2005 | Valoració: 10

    pels teus comentaris animosos, per les teves felicitacions, pels teus escrits que em dibuixen somriures i per aquesta positivitat que respires...
    una abraçada!

  • La gateta...[Ofensiu]
    Maria Pilar Palau Bertran | 07-11-2005 | Valoració: 5

    .....en carnaval. Molt bofona i guarnideta a ballar s'enva la gateta, es va tallant tot el vestidet pero al final li queda molt finet. I com que no se fer comentaris, una abraçada i un peto ben fort.

    Maria Pilar (Valeria)

    Es molt maco el relat.

Valoració mitja: 8

l´Autor

Foto de perfil de La Banyeta del badiu

La Banyeta del badiu

150 Relats

452 Comentaris

180319 Lectures

Valoració de l'autor: 9.64

Biografia:
Badalonina de soca-rel.
Amb ànima de Palamosina.

web. importans per mi :

www.hospitalitat.org
Ajuda al nostre proïsme sensa paternalisme.

www.altarriba.org
www.protectoramataro.org

Ajuda als amics de 4 potes, ens estiment desinteresadament, Ells també tenen sentiments. :-)


M.Pilar Rovirosa i Sánchez.
- La Banyeta del badiu -