Festes nadalenques

Un relat de: colometa

Aquest Nadal com cada any, ens reunirem la família , ens asseurem a taula a les 15 h. per aixecar-nos en a les 18h. es parlarà una mica de política general, sense matissos per allò que uns són socialistes, els altres d'ERC i els altres de CIU. i no fos cas que es produís algun enfront no desitjat. Val més parlar de cinema, teatre, TV, i de cuina, Temes inofensius que no provoquin cap ensurt i s'hagi d'anar a Urgències.

Cada any hi algú de nou (company/a) o bé alguna abscència perquè ha d'anar a casa el company (a) .Els catalans som molt rigurosos amb el protocol.Cal repartir-se equitativament no fos cas que el sogre , la sogra, el pare, la mare, els padrins , avis, l''oncle o la tieta , s'enfadessin.

Per què ens tornem tan bons aquestes Festes ? perquè pensem tant en els pobres sense sostre? doncs perquè Jesús va néixer en una senzilla cova embolcallat als braços de la Verge Maria i escalfat per alè de la mula i del bou.
Perquè no podem convertir aquest sentiment periòdic en quelcom d'etern? doncs, perquè som humans i la nostra agressivitat necessita manifestar-se de tant en tant. Ara toca ser diplomàtics perquè son Festes de Nadal, ens soportem d'una forma estoica i premeditada durant aquest dies i, desprès a tornar-se a tirar els plats al cap..Aquesta és la condició humana , la nostra essència .!
Aprofitem aquests dies per reflexionar seriosament i desprès actuem d'acord amb la nostra consciència!

Comentaris

  • REFLEXIONAR[Ofensiu]
    colometa | 15-12-2007 | Valoració: 8

    JA COMENÇO A PENSAR COM ACONSEGUIR QUE EL DINAR DE NADAL RESULTI AMÈ I TRANQUIL ALHORA. A VEURE.....

  • hipocresia total[Ofensiu]
    colometa | 14-12-2007 | Valoració: 9

    odio l'hipocresia i encara més aquella que es sustenta en els sentiments imposats per una religió de 2000 anys però que és plena d'hipocresia..Em nego a ser bona només per Nadal cal ser-ho sempre o mai!

  • Carnaval espiritual...[Ofensiu]
    onatge | 14-12-2007 | Valoració: 9

    Colometa estic d'acord amb tu. Respectant les creences i tarannà de tothom, durant aquestes festes el plat quasi sempre està ple d'hipòcresia... Sembla com si tothom hagués de lluïr un somriure a la cara.
    Sort que per una banda només dura de Nadal a sant Esteve, i i per altra banda llàstima que com molt bé tu dius, la tendresa dels cors només duri aquests dies...

    una abraçada, i et desitjo que el Nadal t'afecti poc...

    onatge.

  • turrons[Ofensiu]
    colometa | 13-12-2007 | Valoració: 5

    quina veritat! si les parets parlessin..quantes coses no dirien d'aquests dinars de Nadal...