Eternament vida

Un relat de: gabriela

Vull, que em busquis sense vergonya.
Vull, que em sedueixis amb la mirada.
Vull, que em facis més de mil preguntes.
Vull, que em trobis defectes.
Vull, que trobant aquests defectes que em fan única, em facis teva.
Vull, que juguis en mi.
Vull, que et perdis en mi, trobant meravelles desconegudes, inexplorades.
Vull, que m'estimis.
Vull, trobar-te dins meu. Poder sentir-te sense veure't, simplement recordant aquelles sensacions teves que he plantat dins meu i he fet meves.
Vull, que quan ens distanciem, aquelles sensacions segueixin dins teu.
Vull, que lis donguis vida de tant en tant.
Vull, que quan la distància vagi sentenciada amb un "per sempre", no vesteixis aquests sentiments de dol indefinidament.
Vull, que quan ens retrobem, en el més enllà, ens mirem als ulls. I, que simplement amb una mirada, aquells sentiments brotin per les esquerdes de l'ànima.
Vull, que recuperin la vida que nosaltres haurem perdut aleshores.
Vull, que amb aquesta mirada apareguem, de nou, en aquest somni anomenat vida.

Comentaris

  • Trobo que la part final és molt bonica[Ofensiu]
    llacuna | 20-07-2008 | Valoració: 9

    Vull, que quan la distància vagi sentenciada amb un "per sempre", no vesteixis aquests sentiments de dol indefinidament.
    Vull, que quan ens retrobem, en el més enllà, ens mirem als ulls. I, que simplement amb una mirada, aquells sentiments brotin per les esquerdes de l'ànima.
    Vull, que recuperin la vida que nosaltres haurem perdut aleshores.
    Vull, que amb aquesta mirada apareguem, de nou, en aquest somni anomenat vida.