Esperant sobre un record

Un relat de: Miquel Santaeulàlia Casas
Tinc el record que bull cada sotrac de saliva que m’arriba a la gola. Empassar el desig com qui escolta dringar un diapasó abans de la cantata. Escoltar el propi cos, escoltar el flux fluint enllà d’una glotis que compassa el degoteig. Regust d’espera, certesa d’un esclat que es vol, que arriba a estones endreçades en l’ordre d’un temps cronometrat. Temps de sentiments, aquest espai de plaer avançat al plaer carnal de la topada dels llavis.
Obert sobre tancat, contrast de l’aire contra el buit que lliga carn entre unes cames tremoloses, sota un llençol, prop de la mirada tensa de les embranzides que s’endevinen més enllà de cada bes.
Espero. T’espero. M’esperes en el silenci que no diu, per no trencar l’encant de la il•lusió. M’agrada escoltar aquest instant, empassar saliva, sospirar de balcó enfora, des de l’àtic. Sentir, en definitiva, la teva presència dins dels meus sentiments, impregnada en l’amor d’una mirada.

Comentaris

  • Miquel[Ofensiu]
    Gabriel M. | 21-08-2014 | Valoració: 10

    Fantàstic tastar aquestes teves sensacions tan delicioses. Metàfores amb imatges que s'omplen de sentiment.
    L'he llegit i rellegit.
    Meravellós.
    Una abraçada.

    Gabriel M.

  • Sentiments i lletres[Ofensiu]
    Aleix de Ferrater | 04-08-2014 | Valoració: 10

    Si agafes els sentiments de l'estimar, una mica de meló i una mica de iogurt, ho bats tot i ho refredes, tindràs un batut gelat fantàstic, com aquest poema en prosa. Cada frase és per a llepar-se'n els dits. Els records són teus i els pots utilitzar com i quan vulguis, amb saliva o amb la ploma a les mans. Escriu Miquel! Una abraçada.

    Aleix