És possible?

Un relat de: el petit

Es possible estimar un cel
quan blau en la llunyania
no et dona opcions
a acariciar-lo?

És possible tocar la lluna
resplendent,
quan un núvol no et deixa
albirar la seva bellesa?

Quants cops
t'hauré de preguntar
si es possible estimar-te
com mai ningú t'ha estimat?

Ja se que semblo un cregut
dient-t'ho així
però ningú pot haver sentit mai
un amor tan gran per tu.

Un amor que supera la llunyania del cel,
que brilla prou per travessar els núvols que l'eclipsen,
que seria capàs de repetir mil vegades la mateixa paraula,
t'estimo, t'estimo i t'estimo....

Espero que algun dia sigui possible
que la valentia superi aquet amor
i m'atreveixi a aconseguir
el que sempre he desitjat.

Comentaris

  • amoinat | 20-01-2006 | Valoració: 8

    kewi segeix aixi i aboiam si llegeixes aixo que tel as currrat mol apa anem a llagirne un altre

  • Quina barreja[Ofensiu]
    Ze Pequeño | 02-08-2005

    de bonics elements fas. M'agrada com has redactat la impossibilitat d'un amor. El veus, el desitges, el vols prendre i mai deixar-lo anar, però què fer si és lluny, si no és per nosaltres, si no el podem tenir?

    Un bon poema xicotet/-a.

    Espero veure més relats bern aviat.

    Una abraçada.

    Salz.

  • Hola![Ofensiu]
    Llibre | 02-08-2005

    Saps? Jo no sé si és possible i per tant no intentaré respondre a les preguntes retòriques que recites en els teus versos, però sí et puc dir que aquest sentiment que desgranes en el poema és digne d'admiració.

    I curiosament... saps quina estrofa o quins versos m'han agradat?

    Ja se que semblo un cregut
    dient-t'ho així


    Potser perquè les imatges que empres per mostrar els teus dubtes, aquesta pregunta del "és possible", són imatges més o menys habituals dins el món de la poètica. Però aquest plantejament de poder semblar una persona creguda pel fet de sentir que pot estimar més que ningú... no sé... m'ha sorprès gratament.

    Ah! Per cert! Veig que és el primer relat que publiques... Doncs benvingut a Relats, i espero de veritat que t'hi trobes de seguida ben còmode. I si algun dia tens ganes, passa pel fòrum, i ens saludarem!

    Fins la propera,

    LLIBRE

l´Autor

Foto de perfil de el petit

el petit

9 Relats

24 Comentaris

9366 Lectures

Valoració de l'autor: 9.00

Biografia:
Soc...segons alguns timid...si hem mires d'un costat extrobertit...i si hem mires de l'altre un boig de qualsevol manera i per qualsevol cosa. Aixo sí, si hem mires d'esquena sok ...una noia.
Crec que soc divertot o com aminim un felixianu...pero crec que aixo hem ve perque descarrego totes les penes al paper.
Cadascú hem defineix com vol i com ho troba més apropiat. Fins ara la millor defenició que m'han fet a estat di-m'he que soc un personatge. I ben mirat si que soc un personatge pero,...qui no és un personatge?
Estic obert a coneixer a tothom que s'hem presenti, nu hem fara res que m'agrageu al msn.

kewi_tie@hotmali.com

Benviguts, grans, petits, joves, vells, bells i ... no tan bells, inteligents i ..no tant inetligents,...poetes i no tan poetes,...en el fons... benbinguts a tots els que hem volgueu llegir i si us plou, comenteu, m'alegrareu el dia.