Avorrit

Un relat de: el petit

Quan cada dia el mateix
es fa pesat i monòton.
Quan cada setmana creix
com cridat per un megàfon.

Un sentiment avorrit,
un sentiment sense parer,
un sentiment divertit,
un sentiment del no-res.

Penso i reflexiono
com millorar el passat
i més tard m'adono
que ja està acabat.

Pensar i més pensar
com millorar el futur
i com és que m'està passant
amb tant senzill que havia sigut.

El que fa l'avorriment
que no puc deixar de pensar.
Tiraria la meva ment
en una peixera ben gran.

A veure si s'ofeguen les idees,
a veure si s'ofeguen els intents,
a veure si s'ofeguen les bèsties
de tots els meus pensaments.

Escrivint, guixant,
esquinçant, destrossant
el destí que m'espera
està molt endavant.

O tot es pot acabar,
deixar-ho al mig de l'hort.
La vida és avorrida,
i si provem amb la mort?

Impossible d'intentar
fins que no arribi el moment
la vida me l'haig de buscar
dins, al fons de la meva ment.

I treure-la enfora,
de cara a la gent,
encara que sigui pobra.
En fi... el que fa l'avorriment.

Comentaris

  • eiiiis![Ofensiu]
    RêD WiTCh | 30-01-2006 | Valoració: 10

    pereeeeee! amic meuu!!!

    "Escrivint, guixant,
    esquinçant, destrossant
    el destí que m'espera
    està molt endavant."

    com t'ho manegues per escriure les paraules justes i adequades! eis, ja podries avisar de tan en tan quan publiques alguna cosa! (ya te valeeee xDD) bé doncs noi, que no sé que dir-te que ens veiem cada dia i casi que no ens expliquem res! no, no, no pot ser!

    calla... que l'altre dia vaig trobar una carta super llarga que et volia donar en cert moment, però... no vaig tenir "collons"... el que fa la tímidesa... i l'avorriment d'aquella nit que vaig plasmar tot el que pensava en un paper. Però jo... no acostumo a tirar mai les coses i... vaig guardar la carta, com moltes altres coses i relats (estic intentant escriure un de mooooolt llarg... barrejant diversos temes entre ells el terror... muahahaa xDDDD)

    petons salut i festa, pere, molta festa! treu tot el que portes dins que tu vals moltíssiiiiiim! (t'ho diu una bruixa...)

    --D'estrella en estrella la bruixa vermella!--

  • M'agrada[Ofensiu]
    Azalea | 26-01-2006

    Hola!!
    Mira doncs m'estava avorrint, i per aprofitar una mica el temps m'he escapat a llegir relats... (escapat de què? no se..)
    He anat a parar al teu, i m'ha agradat. Si, l'únic que em surt de dins és: m'agrada.
    M'agrada com rimes, m'agrada com penses algunes coses, com no em deixes indiferent.
    A vegades també m'agradaria tenir una peixera on llençar tot de coses. Però no és tan senzill com això.
    El que fa l'avorriment.

  • Bé...[Ofensiu]
    AVERROIS | 26-01-2006

    ...has deixat que els teus pensaments omplint la fulla blanca de paper i formin estrofes i versos. Perquè no? hi ha cops que al tornar a llegir-los te'n adones del que necessites. Una abraçada.

l´Autor

Foto de perfil de el petit

el petit

9 Relats

24 Comentaris

9333 Lectures

Valoració de l'autor: 9.00

Biografia:
Soc...segons alguns timid...si hem mires d'un costat extrobertit...i si hem mires de l'altre un boig de qualsevol manera i per qualsevol cosa. Aixo sí, si hem mires d'esquena sok ...una noia.
Crec que soc divertot o com aminim un felixianu...pero crec que aixo hem ve perque descarrego totes les penes al paper.
Cadascú hem defineix com vol i com ho troba més apropiat. Fins ara la millor defenició que m'han fet a estat di-m'he que soc un personatge. I ben mirat si que soc un personatge pero,...qui no és un personatge?
Estic obert a coneixer a tothom que s'hem presenti, nu hem fara res que m'agrageu al msn.

kewi_tie@hotmali.com

Benviguts, grans, petits, joves, vells, bells i ... no tan bells, inteligents i ..no tant inetligents,...poetes i no tan poetes,...en el fons... benbinguts a tots els que hem volgueu llegir i si us plou, comenteu, m'alegrareu el dia.