En Trebolietx i la Marta

Un relat de: Eva Amor

relatsencatala.com adverteix que aquest relat contè llenguatge que pot ferir algunes sensibilitats. No recomanat per menors de 18 anys.

Després de ser sorpresa quan espiava els meus pares mentre copulaven (experiència que vaig explicar en el relat La voyeur, publicat en aquesta mateixa web), em vaig quedar amb les ganes de veure d'amagat la gent mantenir relacions sexuals.
Per això, em passava moltes estones mirant per la finestra cap als pisos de davant, amb les llums apagades, però rarament veia res d'interessant. Només, molt de tant en tant, alguna persona mig nua. No em resultava excitant. Sentia molta curiositat pels productes pornogràfics, pel·lícules i revistes, que s'exposaven als quioscos, però mai no em vaig atrevir de comprar-ne cap, a par que molt probablement s'haurien negat a vendre-me'l, perquè amb prou feines tenia quinze anys, i encara n'aparentava menys (era molt plana de pit, tot i que la forma de les anques ja començava a despuntar).
Per això em vaig començar a interessar per espiar el meu germà, que és un any més gran que jo, al qual, en aquell temps, li tenia molta tírria. Però com que no tenia ningú més a la vora, m'hi vaig fixar. Vigilava sobretot quan entrava al lavabo, i quan estava a la seva habitació. Així vaig descobrir que es feia una palla gairebé cada dia, al llit, mirant unes revistes. No em resultava gaire excitant, perquè no el podia veure bé, ja que m'havia d'estar amagada per no ser descoberta. El bo va ser que vaig descobrir on amagava les revistes (en un fals calaixet que hi havia entre dos prestatges del moble de la seva habitació), i, tan aviat com vaig quedar sola a casa, les vaig anar a buscar.
Per a la meva sorpresa, en comptes de dones, a les revistes hi havia homes. Homes molt musculosos, culturistes; en fi, muscles i més muscles.
No em van agradar gens, aquelles revistes. I la veritat, no entenia que allò pogués resultar excitant per al meu germà.
Així, doncs, vaig adreçar la meva atenció cap a l'escola. Aleshores anava a un col·legi religiós, exclusivament per a noies. En principi, no hi havia gaires possibilitats de veure cap situació interessant. Però, en fixar-m'hi una mica millor vaig comprendre que estava equivocada.
D'una banda, hi havia el professorat. El de llatí (en Trebolietx), per exemple, era tot un personatge: de seguida que alguna alumna se li adreçava d'una manera imprevista, es posava vermell. Es veia que no controlava els seus impulsos. Em vaig adonar que algunes companyes jugaven amb això. La Marta era la més llençada: sovint es posava a les taules de davant, amb les cames ben obertes, per tal que en Trebolietx li veiés les calces. L'home es posava com una moto. Jo, des del meu racó, observava la seva excitació, evident sota els pantalons. Malgrat els seus esforços per dissimular-ho, se li veia una gran protuberància. Devia tenir una bona polla, i malgrat la seva edat, i ser força lleig i calb, em resultava extremadament excitant. Així que em feia palles a classe: em posava un retolador a la figa, fregant el clítoris per sobre les calces, el premia amb les cames, i les anava movent lentament, imperceptiblement, fins que tenia un llarg orgasme.
Crec que el Trebolietx un dia se'n va adonar, i es va posar encara més vermell. La Marta ho va copsar, i em va dirigir una mirada inquisitiva.
Aquell dia me la vaig trobar a la sortida, que m'esperava.
-Tu, que en Trebolietx és meu -em va dir amb mala bava.
-Sí, no te'l vull pas prendre, jo només miro -vaig dir, tímida.
-Ah, t'agrada mirar... Doncs, avui, després de gimnàstica, espera't a les dutxes que surti tothom, i amaga't que ningú no sàpiga que ets a dins... -va dir amb un to entre irònic i misteriós, alhora que pujava a l'autobús.
Aquella tarda, després de gimnàstica, em vaig amagar a les dutxes, com m'havia dit la Marta que fes. Uns deu minuts després d'haver marxat tothom, van entrar la Marta i en Trebolietx. Ja m'imaginava que el se llatí estava ben dotat, però aleshores vaig poder certificar-ho: la Marta necessitava els dues mans per subjectar la seva polla, i encara el gland quedava al descobert. Però la noia de seguida se'l va ficar a la boca. I amb això, aquell magnífic instrument encara va fer una altra estirada. Déu de l'univers, em sentia fondre per dintre. Les cames em tremolaven, em suquejava l'entrecuix. Em vaig ficar el retolador pel recte, i vaig començar a acaronar-me el botonet del gust. La Marta, entremaliada, petonejava i llepava aquell tòtem venerable que la tenia postrada.
Tremolós i suant, el Trebolietx, li va abaixar la falda, i la va estirar en una banqueta. Ajupit, golafre, es va menjar la figa de la meva companya de classe amb tant d'afany que ella gemegava entre orgasmes.
L'home va apuntar amb aquell semaler la figa de la noia, i vaig témer que si l'envestia la trencaria pel mig. Però no li va pas ficar a dintre, sinó que es va limitar a fregar amb el gland els llavis de la vulva.
La noia es contorcia, bavejava, parlotejava, semblava que s'hagués tornat boja.
I jo per un semblant, ja que m'havia de mossegar el dors de la mà que em quedava lliure per no cridar de plaer.
Però de sobte, quan jo ja atenyia el clímax, la Marta s'aixecà i obrí la porta de la dutxa on jo m'amagava, deixant-me al descobert.
En Trebolietx, si d'entrada es va sorprendre, de seguida se sentí encara més excitat per aquella situació, de manera que es va dirigir cap on jo era i, tot dient "té!", descarregà en la meva cara una espessa lleterada. La Marta se'm llençà sobre dient "és meva!", i amb golafres llepades em va netejar la cara.
En Trebolietx, vermell com un pigot, es va desar l'eina, ara reduïda a la mínima expressió, i sortí de les dutxes sense dir res.
La Marta i jo ens vam quedar una estona assegudes, agafades l'una amb l'alta, en estat pràcticament catatònic.
Aquest va ser l'inici d'una gran amistat.

Comentaris

  • quetzcoatl | 27-11-2005

    Bé, si acceptem que el contingut del relat és completament pornogràfic, s'ha de reconèixer que està molt ben escrit.
    Dec ser una mica voyeur: no és el meu tipus de relat però m'agrada el teu estil d'escriure. Sens dubte, aquest segon té més qualitat que el primer.

    Vaig a pel tercer, perversa!

    m

  • voyeur de la voyeur[Ofensiu]
    ophebus | 23-11-2005 | Valoració: 9

    m'ha agradat molt, el teu relat. Ja vaig llegir amb interès l'anterior (sorprenent-me tan sols per la gran activitat sexual dels pares, ja que cada dia estan amb les mans a la massa!), i aquest m'ha agradat encara més. Enhorabona i continua amb la saga de la voyeur, espero ser-ne un fidel voyeur.

l´Autor

Eva Amor

4 Relats

6 Comentaris

9022 Lectures

Valoració de l'autor: 5.00

Biografia:
email:
iliada64@hotmail.com