Ella

Un relat de: s_amy

La seva imatge semblava reflectir algú simpàtic i alegre. Somreia, sense saber qui la mirava realment. Els seus ulls, més grossos que els de cap altre persona que pogués recordar en aquell moment, buscaven impacients una raó per seguir somrient i semblar totalment feliç. Li agradava mostrar-se forta, com si ningú mai hagués pogut ferir-la ni ningú mai hagués fet plorar aquells ulls que tan m'impactaven. Vestia formal però moderna, sense voler cridar l'atenció però cridant-la inconscientment. La imaginava, l'endevinava. Somniadora però cansada de topar amb el terra quan obria els ulls. Decidida i indecisa. Impulsiva però controlant cada moment de la seva vida. De vegades trista, però forta. Anhelant moments però vivint-ne de nous. Esbojarrada, però tranquil·la si era el moment. Orgullosa, preparada, responsable, desordenada, bromista, sincera... Però malgrat tot el que jo pogués dir, era només font de la meva imaginació.

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

s_amy

5 Relats

4 Comentaris

4460 Lectures

Valoració de l'autor: 5.00

Biografia:
Nascuda a Manresa, Barcelona, el 1990.
Em considero una persona llunatica i estressada, pero no tot el que puc oferir es dolent.
M'agrada molt escriure i llegir, per aixo penso publicar els meus escrits aqui i intentar que agradin.
Algun dia m'agradaria publicar un llibre, pero crec que encara em falta cami.