Ell, jo i el seu silenci

Un relat de: butterfly19

Fa una setmana ens vam creuar. Aquesta casualitat em va servir per veure que entre tu i jo res seguia igual. Els dos ens vam quedar petrificats com si no poguéssim moure ni un sol múscul. No em vas somriure, no em vas saludar amb un "bones" com fas normalment. No vas dir res. Només, et vas quedar immòbil al meu davant, mirant-me de fit a fit i esperant alguna reacció per part meva. És cert, jo tampoc vaig dir res, però és que no em sortien les paraules. Ho intentava, però no em sortien. Volia començar amb un "ei, que tal? Com estàs?", però tenia por de que no em continuessis la conversa, així que vaig optar per esperar, esperar que fossis tu qui fes el primer pas.

Estaves tan guapo... només et vaig aguantar la mirada durant un minut però m'enrecordo de cada petit detall del teu rostre. Em miraves sorprès i desorientat, bé o això és el que crec, ja que poques vegades he arribat a saber el que penses. Els teus cabells foscos es movien al compàs del vent i els teus ulls semblaven cansats, com gairebé en totes les últimes ocasions que ens hem vist.

Comentaris

  • Bones![Ofensiu]
    AnNna | 01-08-2006

    Estic aquí amb la Gran Llista d'Autors de RC, mirant a veure qui he llegit i qui no, en realitat cerco jovent perquè participi més en aquest bonic projecte... que al final sempre som els mateixos i sembla que el sector juvenil està mig mort...

    doncs res, que vaig mirant biografies, però tu no en tens... però clar, al veure el 19 he pensat que potser sí... jo què sé! Una, que s'avorreix... jujuju!


    Ja parlant sobre el relat, el trobo bé, la desripció de la situació és bona, potser típica, però està bé. El que m'ha passat és que se m'ha tallat de cop. S'acaba molt de pressa, com si hi faltés un tros. Pensaves escriure més? No ho sé, eeh, et dic la sensació que em dóna...


    I saps què? Com que aquest estiu hi ha tot això de la cadena, encara que ja l'hi hagi passat a molta gent, també te la passo a tu, perquè som molts relataires... ;P


    així que... aquí ho tens ;P


    ENHORABONA!!! ACABES DE REBRE UN COMENTARI ENCADENAT!

    Fes clic a la imatge i descobreix de què es tracta

    R en Cadena




    petonsss!!!


    annna*

  • Buff! Que dur...[Ofensiu]
    sara3 | 05-01-2006 | Valoració: 9

    buff, que dur el que expliques. no m'imagino la tenió que hi debria haver en aquell moment. Per molt q alguns creguin que escriure no arriba, tu continua fent-ho. M'encanta el relat.