EL TEU COS

Un relat de: El poeta

El teu cos és
una flor de llessamí.
I la teva flaire
encisa el meu amor.


He arribat al cel
de la teva imatge.


I una llum d´estels
ha omplit el me cor:
perquè t´estimo.


I cada dia em parlen
de tu les gavines
del meu somni.

Comentaris

  • Gràcies per la teva visita[Ofensiu]
    Fidel Català | 12-03-2021 | Valoració: 4

    Si et fas anomenar poeta, coma mínim fes poesia.

    Quatre paraules que ens remeten a quatre llocs comuns a tants altres punts en comú.

    Si jo em mereixo un "6" segons el tu criteri, que de fet me la bufa, amb aquest teu poema no passes d'un quatre.

    Per allò dels quatre punts en comú.

    Au! I bon dia, "poeta"

    Fidel

  • Gràcies El poeta:[Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 23-01-2021

    Gràcies El poeta, per la teua visita i el teu amable comentari, al meu relat "Un gos sorprenent", on em dius que és "Breu". Sí m'ho he inventat jo i imaginat. Li he donat forma de micro-conte.
    El meu seudònim prové d'una gata que li vaig posar de nom "Perla" i així, més avant, em vaig posar aquest seudònim que tinc com a "PERLA DE VELLUT", que sona molt bé.
    Així que m'alegre que t'haja agradat el meu conte, a pesar de que et sembla a algun poema teu.
    Saluts i fins a viat.
    T'aconsege i t'invite a aquest poema meu titulat "Poncella de acuïtat" i també: "Retrat i espill", quan tingues temps naturalment.

  • ESTIMAR DE COR[Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 22-01-2021 | Valoració: 10


    Un poema preciós, on plasmes directament l'amor que li tens a la teua amada.
    El ritme és meravellós i tendre.
    Molt bé, El poeta.
    El tinc com a autor preferit, això vol dir que m'agrada com escrius.
    Saluts i reblica't.
    PERLA DE VELLUT

  • Estimar força suficient[Ofensiu]
    Helena Sauras Matheu | 22-01-2021 | Valoració: 10

    Bona tarda "El poeta",

    Quin bell poema t'ha sorgit: delicat i equilibrat.
    Estimar és una raó suficient i de molta força que t'impulsa a compondre aquests versos. Es mesclen les sensacions que em provoca aquest cos com a lectora, plenes d'imatges.

    Continua escrivint,

    Una abraçada,

Valoració mitja: 8