El temps

Un relat de: lilium
EL TEMPS: Poema-reflexió

El temps, què és el temps?
El nostre rellotge?
El nostre calendari?
Els segons, els minuts, les hores, els dies, les setmanes, els mesos, els anys, les dècades, els segles...
El temps és infinit.

I la vellesa?, què és la vellesa?
La vellesa és la suma d'experiències viscudes, és creixement, és saviesa, aprenentatge i maduresa.
Acceptar el pas del temps, és acceptar la vellesa?

Crec que el millor temps per acceptar el pas del temps és el present: l'aquí i l'ara.

Lilium

Comentaris

  • El temps és vida del present, del passat i del futur.[Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 22-01-2021 | Valoració: 10


    Bones preguntes sobre el temps. M'ha agradat, especialment, perquè el temps és únic per a cadascú i en l'aquí i l'ara és interior per a reflexionar la bellesa que està en cada persona i en el que envolta.
    Gràcies per compartir les teues vivències, Lilium.

    Salut i cuida't...
    PERLA DE VELLUT

  • Caminant[Ofensiu]
    Aleix de Ferrater | 20-01-2021 | Valoració: 10

    El pas del temps com un dels temes més presents en la poesia. I veure el temps aturat en el present no és cap dificultat, ans el contrari. El present és la suma del passat i la possibilitat del futur. Una forta abraçada.

    Aleix

  • Exacte![Ofensiu]
    Neus Marín Cupull | 20-01-2021 | Valoració: 10

    Ben cert, "l'aquí i ara". És el sempre, oblidem. I és el temps més important de les nostres vides, el present.
    M'ha agradat, com ho qüestiones

    Neus Marín

  • Encertada reflexió[Ofensiu]
    Helena Sauras Matheu | 20-01-2021 | Valoració: 10

    Bon dia lilium!

    M'ha encantat aquestes preguntes que ens llances, buscant la reflexió del lector.
    Sí, el temps és infinit i a la vegada és relatiu a cadascú.
    La vellesa, l'experiència, valors que avui en dia els infravalorem a canvi de bellesa. Acceptar la vellesa i el pas del temps se'ns fa més difícil.
    Ara bé, madurem a cada moment i hem d'aprofitat el present. Ni què dir-te que m'ha encantat com finalitza aquest poema. Et felicito.

    Una gran abraçada,

    Helena

Valoració mitja: 10