Per poder comentar relats has d'estar registrat, si ja ho estàs valida't

El temps passa i nosaltres amb ell.

Un relat de: snbnmmnt
Era tard, molt tard i ja no arribava a temps. No estava segura si el despertador havia fallat o l’havia apagat el seu subconscient.
Feia molt temps que amb aquells aires a joventut es plantejava que necessitava una parada a la seva vida. Ja tenia disset anys, gairebé divuit. Potser això i els últims esdeveniments li feien recordar que ja mai més podria eludir les seves responsabilitats, ara porten conseqüències.
Va obrir les finestres i no va poder evitar recordar aquelles èpoques de jugar a l’esbarjo, cosa que actualment era inadequat i impensable, també el despertar-se em dissabtes de matinada per veure els dibuixos animats i que ningú li canvies el canal, els aniversaris que es celebraven els diumenges per la tarda amb un pastel de llaminadures i no els dissabtes per la nit amb un sopar on la meitat de la gent no saps qui ets.
Va recordar totes aquelles coses que li feien entendre que el temps passa i que nosaltres amb ell. Cada moment de la nostra vida és bo, ja no pots fer algunes coses però en pots fer de noves i només tens una vida. Arribant a una conclusió tant evident com certa: la vida és canvi i evolució, només tenim l’opció de no descarrilar; va agafar la motxilla i va marxar cap a classe a afrontar que havia fet tard.

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer