El rellotge parat a les set

Un relat de: Nyanga

Miro el rellotge,
parat en el temps,
i em pregunto si de veritat
serveix d'alguna cosa tot això.
Som efímers,
com l'aire,
com el vent que va i ve...
com la pila d'aquest rellotge
parat a les set.
La nostra vida és tan poc nostra,
que en un segon,
tot pot ser el no res.


Comentaris

  • un segon mateix[Ofensiu]
    Galzeran (homefosc) | 02-09-2009

    pot ser etern.
    Tots ens fem aquestes preguntes, però en el teu poema, tu ho fas amb poques i ben triades paraules, que fan pensar, meditar. Un instant pot ser etern o efímer, i les teves paraules viuran per sempre en aquest recó del no res.
    Un poema molt ben pautat, amb ritme i amb pinzellades genials.

    Felicitats

    Ferran

  • Sense rellotge[Ofensiu]
    Joan G. Pons | 27-08-2009 | Valoració: 10

    Visc dies sense rellotge, quan ho puc fer.
    I ho puc fer quan sento la meva llibertat amb plenitud.
    Potser els rellotges no ajuden a fer trobades personals sense rellotge.
    Gràcies, Nyanga.

  • tot pot ser el no res..[Ofensiu]
    _ampariues | 24-08-2009

    ..i el no res pot ser tot.Perque un gest insignificant pot tenir molt de valor per a una persona.
    i els moments.. venen i se'n van de seguida.. cal aprofitar la viidaa.. cada minut pot ser inmens si el vivim al màxim.

    Cada dia tinc més fe en el carpe diem!!

    com veus seguisc llegin-te, M'encanta!!

  • És veritat...[Ofensiu]
    onatge | 20-08-2009 | Valoració: 10

    Som efímers..., passatgers de vida i amb data de caducitat. Per això la vida té un valor tan gran, però cal viure, no ajornar-ho, no deixar-ho per demà... Tens la força de l'ara i aquí i la vida d'avui. I que res ni ningú no t'esclavitzi per no viure.

    Una abraçada efímera...
    onatge

Valoració mitja: 10

l´Autor

Foto de perfil de Nyanga

Nyanga

45 Relats

225 Comentaris

63323 Lectures

Valoració de l'autor: 9.86

Biografia:
Els coneguts diuen de mi que sempre estic feliç i amb un somriure als llavis, els que em coneixen saben que no sempre somric... només aquells que m'estimen de debó m'han vist plorar.

*
*
*

Gràcies a tots els que passeu intencionadament o no pels meus relats i gràcies encara més a aquells que gasteu una miqueta de temps en comentar-los....M'ajuda molt saber les vostres opinions per millorar!