El regal

Un relat de: ales de foc
La vida un regal és
que råpid desemboliques
per lentament disfrutar

Comentaris

  • Potser[Ofensiu]
    Prou bé | 14-10-2023

    És un regal. Segur. Amb tot, el desemboliquem nosaltres? O alguna força externa va arrencant els papers?
    M'ha vingut una imatge: una àvia desembolica el regal que li han fet, lentament i curosa. Vol desfer el nus del lligall mentre admira els colors i dibuixos del paper, no vol córrer, no té pressa... el nét hi fica la mà i estripa el paper tot dient-li: - vinga iaia ja t'ajudo! (Potser no hi té res a veure amb el teu escrit?)
    Amb total cordialitat

  • I si...[Ofensiu]
    llpages | 10-10-2023 | Valoració: 10

    desemboliquem el regal ben a poc a poc? No gaudiríem més encara? Cada estripada de paper descobriria una nova experiència vital, per què no? Tres versets que donen per a molt, ben trobats!

  • Viure [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 09-10-2023 | Valoració: 10

    S'ha de viure la vida, perquè a poc a poc et trobes un regal cada dia.
    Preciós, Ales de foc.
    M'ha agradat.
    Si et ve de gust, ja en tinc un poema nou. Gràcies.
    Cordialment.
    Perla de vellut

  • Lentament[Ofensiu]
    Cesca | 09-10-2023

    "per lentament disfrutar", tant de bo sabéssim gaudir de la vida sense pressa!
    Tres versos que ho diuen tot.
    Un plaer.

l´Autor

Foto de perfil de ales de foc

ales de foc

109 Relats

334 Comentaris

69939 Lectures

Valoració de l'autor: 9.94

Biografia:
nascuda un mes de maig de fa uns quants anys.. Mare de dos preciositats i metgessa de professió.Tinc neguit per tot el que m'envolta, i em falten hores al dia per disfrutar de tot el que m'agrada: la música, el ciclisme, la fotografia, els animals, la cuina, escriure i escoltar. S'ha de viure tant i amb tanta intensitat la vida!! Balla, canta, pedala, riu, ESCRIU i sobretot viu!!!