El poder d'un pèl

Un relat de: Jacint Pau
No tenia ni un pèl, era ben calb. I es va trobar un cabell ros al coixí. No podia ser de la seva muller, doncs el tenia negre, però per les característiques havia de ser de dona. Va decidir, doncs, que deuria ser d’alguna de les seves escapades i que, adherit a la camisa, ara al despullar-se havia caigut sobre el coixí. Vist el panorama, era millor fer-se l’orni. Ella, la seva dona, també l’havia vist el cabell, però com que aquell matí, mentre el marit era a la feina, havia estat al llit amb la seva amiga Carme, va deduir que era seu i, òbviament, ni piu. Tots dos l’havien vist i tots dos feien com que no. La Carme aquella mateixa nit va trobar un cabell negre a la pica del rentamans. Sabia molt bé de qui era, però en aquells moments el seu marit estava rentant-se les dents i no era qüestió d’aixecar la llebre. Ell, el marit, ja feia estona que l’havia vist i pregava perquè no el veiés la seva dona, car unes hores abans havia estat amb la millor amiga d’ella. Tots dos, doncs, van fer com que l’ignoraven. Més tard, i amb cada pèl al seu lloc, es van apagar els llums i tant una parella com l’altra van tenir una de les nits més apassionades de la seva vida marital. No hi ha dubte –i ja se n’ha parlat prou– del poder d’un pèl.

Comentaris

  • Agraïment [Ofensiu]
    Jacint Pau | 25-02-2014

    Gracies a tots quatre pels vostres comentaris.

  • Felicitats[Ofensiu]
    Galzeran (homefosc) | 21-01-2014

    un relat molt ben lligat i molt divertit.

    Ferran

  • Quin pèl més curiós [Ofensiu]
    Rafaelmolero | 20-01-2014 | Valoració: 10

    No cap dubte que el pèl era un pretetx per a eludir el fet que havia fet ell. Es sens dubte un relat interessant. Està molt bé i molt graciós. Un salut. Rafael Molero

  • i és que sovint...[Ofensiu]
    joandemataro | 20-01-2014 | Valoració: 10

    la vida marital es salva pels pèls !! ;-)
    salutacions des de mataró
    joan ;-)

  • Quin embolic[Ofensiu]
    David Gómez Simó | 19-01-2014

    de pels! I què divertit que és el relat!

    Molt ben trovat.

l´Autor

Foto de perfil de Jacint Pau

Jacint Pau

43 Relats

69 Comentaris

30963 Lectures

Valoració de l'autor: 9.61

Biografia:
Dissenyador gràfic per a poder pagar el super i el lloguer. Per a tot el demés (per a poder viure): pintor, cal·lígraf, poeta, cuentista, inventor... I també: pare, fill, nonno, amic, amant, company, col·lega... i últimament bloguer.

Podeu veure més a: A cops de llapis. Una finestra per la que mostrar algunes de les coses que faig, penso...
http://jacintpau.blogspot.com

I també al web professional www.ygrega.com