El penjoll de la papallona d'esmalts

Un relat de: La Banyeta del badiu

Un diumenge al vespre com cada diumenge que no feien futbol (si el feien, ell anava a veure el partit amb els seus amics... no sé a on ! ), vaig engegar el DVD.
Vaig estar una estona mirant tot l'estoc de pel-lícules que tenim, i al final, em vaig decidir per una d'en Woody Allen : "Picaduras de amor. La maldición del Escorpion de Jade ".

Tots dos apoltronats i escarxofats a la "xes-long".
- És molt distreta i fa riure, oi carinyo ? -, li vaig dir, i ell va assentir amb el cap.

Va acabar la pel-lícula, i mentre tant la treia del DVD, li vaig dir : - Jejeje, i si ho porvéssim aixó d'hipnotitzar-te ?. A veure si serveix el penjoll que porto jo en el coll, era de la meva àvia , que li va donar la seva mare, deia que portava sort, vaaaaa.... vinga !! -, (jo feia moixaines, perquè ell em digués que sí ).

Ell va assentir amb el cap.
Jo amb vaig treure el penjoll del coll, una papallona d'esmalts. Li vaig posar davant del seus ulls balancejant-la (com havia vist a fer a la pel-lícula).

-Fixat en la papallona, ella t'endinsarà en un profund i soporífer son.
A la paraula de . "SANAHUJA", la Papallona d'esmalts, farà que entris en un son hipnòtic i faràs, tot el que la Laia, la teva dona et demani.
Estàs molt enamorat de la Laia. No hi ha ningú com ella en el teu cor, estàs "empapallonat" fins les selles de la Laia.
Li diràs sempre la veritat i la tindràs com una reina.

Comptaré fins a tres i et despertaràs.
Tres... comences a despertar-te.
Dos... estàs relaxa't i mig despert .
Ú... estàs despert.

- Qué amor, com estàs ? -
- Jo ?, bé !, com vols que estigui !. Veus, jo si que sóc immune a totes aquestes coses, va... pel-lícules !!.

Em va fer un petó i va començar a passar cap el llit. Jo no vaig tardar massa, però ell ja roncava.

El cap, em donava voltes... i al final. - Amor, què dorms ? - i ell , com un ós.

- SANAHUJA- , seu al llit : Estàs en un confessionari. Tens la imperiosa necessitat de parlar amb el mossèn.
Fill, parla ... sigues sinser. Tens alguna cosa de que penedir-te ? -.

Ell, com un autòmat, s'havia assegut al llit i amb cara d'al-lucinat, va dir :
- No Pare, no me'n penedixo de res.
Estic casat amb una bona dona, és tan bona ,que no s'ha adonat que en aquest deu anys de matrimoni he tingut varies "amiguetes".
És tan bona, que es conforma amb un teç del meu sou, jo li dic, que la feina tenim problemes i ella, és tan bona, que s'ho creu tot.
Amb la resta del sou, mantic un "bombonet", en un apartament als afores.
És tan bona dona que fa...no sé quan de temps, que no li foto ( perdó, Pare ), un mal polvo, i ella no es queixa, li dic que vaig cansat. I tant que vaig cansat, el "bombonet" em deixa sec com un bacallà.
Pare, no me'n penedeixo de res, estic casat amb una bona dona -.

Jo no donava crèdit al que estava escoltant. Semblava com si m'haguessin donat un cop al cap amb un curró.

No vaig perdre els estreps, tot i això, que li hagés fotut de molt bon grat, una bona óst... ! en els collons.

Vaig seguir amb veu impassible .

- Primer : Oblida't de totes les altres dones que no siguin la Laia, la teva dona, sobre tot del " bombonet".
Segon : Digues-li, que t'han apujat el sou, i li dones tot íntegre. S'ha acabat els teus caprixets, ara tots son per la Laia.
Tercer : Tots els estalvis que tens amagats i no li has dit mai a la teva dona, els treus i li dones, digues-li que t'ha tocat la 6/49.
Quart : Fot-li tots els polvos que ella vulgui, tres o quatre per setmana, si estàs cansat... pren vitamines !!.
Cinquè : El més important, recorda !!... Al nom de "SANAHUJA", faràs tot al´lò que ella et demani, content, sevicial i agraït de que ella t'ho hagi demanat.
Ara, fill, et despertaràs... no recordaràs res, estaràs tranquil i relaxat i faràs tot el que la Papallona d'esmalts, t'ha demanat, tingues això present.
Tres... comences a despertar.
Dos... estàs relaxat.
Ú... desperta't .

- Ummmm... Bon dia nena, saps, avui estàs... meravellosa i molt sensual ...com mai !!.
Vine reina... que tinc ganes d'estar amb tu - .

- " SANAHUJA ", Tinc ganes de que em fotis tres polvos.
Desprès, aniràs a buscar dos bitllets d'avió cap a París, ah !, no t'oblidis... encarrega un bon hotel, desprès... això, ja en parlarem -.

- Sí reina i mestressa meva, el que tu diguis i el que tu vulguis -.

I de mentre em feia gemegar de plaer, vaig pensar : - Que en sap en Woody Allen de fer pel-lícules !!! - .







Comentaris

  • si el woodi alen ho veies[Ofensiu]
    Shu Hua | 12-10-2005

    es moriria d'enveja, això sí que es treure-li un bon partit a la idea de l'hipnosis, i tant. Està ben escrit, amb ritme àgil i és molt distret.
    La meva nena ja explica contes, ja ho crec, no sé què serà de nosaltres quan li arribi la picardia per dir mentides sense que li notem!
    Ara per ara, l'acabo d'amenaçar amb prendre-li un xumet (que mai fins ara havia usat) si no parava de plorar i s'adormia JA. I tant que ha callat, jo no uso la hipnosi però sí el vell truc del xantatge.

    Més petons
    Glòria

  • Em sembla...[Ofensiu]
    rnbonet | 11-10-2005

    ...que no havia llegit mai cap cosa teua, "banyeta..."
    Molt bo! M'he fet un tip de riure! És àgil el desenvolupament , la història està ben contada i de forma molt espontània.,,
    Apuntaré el teu nom al "quadern d'autors que cal llegir".
    Salut i rebolica, xicota! Amor i humor!

  • Sempre genial ![Ofensiu]
    Antonio Mora Vergés | 10-10-2005 | Valoració: 10

    www.bibliotecasvirtuales.com/comun/foros

    Per penjar relats en català !!!

  • Maria Pilar Palau Bertran | 10-10-2005 | Valoració: 10

    Noia no se pas com tu fas, quina inventiva extraordinaria tens per treure del teu cap tota aquesta colla d'histories que et queden tan be!!

    Felicitats!!

    Escolta Pilar!!! Que t'ha pasat que no apareixes per enlloc? Haviam si dius alguna cosa??

    Maria Pilar (Valeria)

l´Autor

Foto de perfil de La Banyeta del badiu

La Banyeta del badiu

150 Relats

452 Comentaris

180767 Lectures

Valoració de l'autor: 9.64

Biografia:
Badalonina de soca-rel.
Amb ànima de Palamosina.

web. importans per mi :

www.hospitalitat.org
Ajuda al nostre proïsme sensa paternalisme.

www.altarriba.org
www.protectoramataro.org

Ajuda als amics de 4 potes, ens estiment desinteresadament, Ells també tenen sentiments. :-)


M.Pilar Rovirosa i Sánchez.
- La Banyeta del badiu -