El meu teclat sense accents de Londres

Un relat de: Tiamat

"Joc": en aquest poema hi trobareu una doble rima. Una de les rimes ja la veureu deseguida; l'altra tampoc costa gaire, encara que vaja, qui la trobi, premi!

La meva selva ha perdut el rei,
i no sabem on posar la beixamel.

Per mi no hi ha cap ser suprem,
ni la Maria que les cames prem.

No agraeixo res,
i de dolent tampoc em passa res.

No demano disculpes per aquesta rima,
ni tinc panses ni figues ni mel ni... imagina.

Quan ploro no tinc els ulls humits,
i aplaudeixo no amb cinc, sols amb quatre dits.

M'aixeco sempre al migdia,
i assentir no entra en el meu dia a dia.

No puc estar d'acord amb ell quan afirma,
ni queixar-me si se'm trenca la nina.

No puc vestir-me els peus,
ni escoltar com sona un cor de veus.

I tot per culpa de que aquest teclat,
mala sort! no l'han catalanitzat.

Comentaris

  • solucions[Ofensiu]
    Tiamat | 22-08-2004

    no siguis curiós
    llegeix primer el poema.
    i després, trenca-t'hi una mica el cap (ostres, crec que no he posat pas bé els pronoms en aquesta última paraula..), i llavors,.. les solucions.. vaja.. si tampoc em faràs cas, oi?
    en fi..

    lleó/caneló
    déu/marededéu
    gràcies/desgràcies
    perdó/mató
    llàgrima/mà
    matí/sí
    també/malbé
    mitjó/cançó

    P.D - estic fent el meu comentari 80.. el següent serà la meva edat girada, que curiós! (ui sí, molt)

  • A més d'un he sentit[Ofensiu]
    Vicenç Ambrós i Besa | 21-08-2004 | Valoració: 9

    que l'única solució que havia trobat amb això dels accents era posar un guionet completament recte allà on hi hagués d'anar un accent. Per tant molts segurament pagarien per disposar de (l'excusa del) teclat sense accents. Ara que no sé si pagarien més per disposar d'un teclat així o per una estada a Londres ;-)
    Tot i que forçat per les circumstàncies, t'ha sortit prou bé. Almenys has fet el que has pogut i, tal com diu la meva mare, qui fa el que pot no està obligat a més.
    Vinga, fins aviat i que acabis de passar una bona estada!

    PD: Entre tu i el Cesk us heu desfogat amb la palla comentada, eh?

  • A més d'un he sentit[Ofensiu]

    que l'única solució que havia trobat amb això dels accents era posar un guionet completament recte allà on hi hagués d'anar un accent. Per tant molts segurament pagarien per disposar de (l'excusa del) teclat sense accents. Ara que no sé si pagarien més per disposar d'un teclat així o per una estada a Londres ;-)
    Tot i que forçat per les circumstàncies, t'ha sortit prou bé. Almenys has fet el que has pogut i, tal com diu la meva mare, qui fa el que pot no està obligat a més.
    Vinga, fins aviat i que acabis de passar una bona estada!

    PD: Entre tu i el Cesk us heu desfogat amb la palla comentada, eh?

  • gràcies![Ofensiu]
    Tiamat | 19-08-2004

    de fet, a l'ordinador on estic, no funciona, però el copiar-enganxar també és una bona idea.

    una abraÇada i un petó

  • Buket, 7:12[Ofensiu]
    Vardamir | 19-08-2004

    I entre tots els habitants d'aquella coneguda pàgina web hi havia el portador d'accents, el retornador de l'esperança, l'única sortida per a aquells que han estat deportats a terres britàniques.
    I Ell només va dir una paraula (era estranya, sí, pero una paraula al cap i a la fi). va dir:
    http://www.tedmontgomery.com/tutorial/ALTchrc.html
    I aquells que volien retrobar els accents van visitar la pàgina, i van veure què mantenint la tecla Alt i prement la combinació de nombres corresponent podien sentir-se com a casa, tot i ser en un país llunyà i sense els estimats accents.
    Apa good bye noia!

    PD: M'ha agradat el relat :D

  • cançó, mitjó... (jo sí que les puc escriure!!) :P[Ofensiu]
    Ilargi betea | 18-08-2004

    Molt original, com tots els escrits que has fet! Les dues rimes estan molt ben trobades, moltes felicitats!
    Doncs res noieta, no t'estressis per la falta d'accents i ces trencades i gaudeix d'aquesta estada a Londres!

    Una abraçada ben forta i moooooolta màgia!

    Per cert, moltes gràcies pel teu comentari de "no em vull tornar a enamorar", has llegit la meva resposta?és que hi havia un problema d'interpretació...

    Apa, ara ja sí, salut i sort amb els anglesos!! ;)

l´Autor

Foto de perfil de Tiamat

Tiamat

321 Relats

1499 Comentaris

681188 Lectures

Valoració de l'autor: 8.87

Biografia:
també al bloc d'europa de l'est
transiberia.blogspot.com,
a la revista
Revista Est'
i al mail
tiamat_relats@yahoo.es

Laura Bohigas, del 85. He estudiat filologia eslava i, en el meu temps lliure, viatjo als Balcans. Visc a Barcelona, però no en sóc. I més coses, però en l'essencial, poc més

Entre els 19 i els 22 anys vaig escriure 321 coses i les vaig anar penjant aquí. Ara m'he calmat i escric de tant en tant, però no ho penjo aquí. Llegeixo molt.