EL GRAN RODOLF MARIANI

Un relat de: brunabru
El fill del Gran Rodolf Mariani tira el cap enrere per aconseguir estroncar la sang que li raja del nas a causa d’una pilotada. La sang brolla sense parar i ell tira el cap més i més enrere, tant, que en qualsevol moment aquest se li desenganxarà del coll i caurà a terra com la fruita madura d’un arbre. Els nens i nenes se’l miren amb espant i intriga, admirats de l’elasticitat i de l’equilibri que manté amb tanta facilitat i sense emetre cap mena de so; no gemega i ni molt menys demana ajuda. El cap del fill del Gran Rodolf Mariani és ara vermell com una síndria sense pell i el seu cabell en forma de cresta tan de moda ja frega el terra del pati. Tot el seu cos s’ha convertit en un arc d’ordre corinti, esvelt i harmònic.
Mentrestant, de gira a Itàlia amb el circ, l’esgotat Gran Rodolf Mariani es prepara per al seu número contorsionista, considerat el millor de tots els temps. Els companys que l’ajuden a vestir-se intenten calmar el seu etern neguit; li diuen que no pateixi tant pel futur del seu fill perquè, al cap i a la fi, no tot de la família s’hereta. A més, si realment el seu fill volgués seguir els seus passos i dedicar-se al dur món circense, ben segur que a hores d’ara ja hauria donat senyals.

Comentaris

  • No cal més[Ofensiu]
    Cesca | 13-02-2024 | Valoració: 10

    Un bon microrelat. Directe. Precís i molt ben explicat.
    Enhorabona. Un plaer.
    Sort.

  • Els pots se semblen a les olles[Ofensiu]
    llpages | 07-02-2024 | Valoració: 10

    Ras i curt, un micro-relat que enganxa i que m'ha agradat fins al final. Una idea que lliga dues situacions tan llunyanes en l'espai com properes en la genètica. Bona feina, brunabru!

  • No cal patir[Ofensiu]
    Prou bé | 06-02-2024

    Sempre hereten dels progenitors. Amb tot, a vegades no volem admetr-h
    Un bon microrelat.
    Sort
    Amb total cordialitat

  • Relat rebut[Ofensiu]

    Relat rebut correctament. Entra a concurs.

    Recorda, ja no el pots esborrar!
    Qualsevol dubte contacta amb nosaltres en el nostre correu:
    concursos.arc@gmail.com

    Gràcies per participar.


    Comissió XIV Concurs ARC de microrelats

l´Autor

brunabru

4 Relats

19 Comentaris

1046 Lectures

Valoració de l'autor: 5.00

Biografia: